احمد علی مقیمی :مردم گفتمان رهبری را در ۲۲ بهمن تصویر کشیدند

خلاصه خبر : احمد علی مقیمی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم بهشهر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بهشهر اظهار کرد: مردم باردیگر در صحنه حاضر بوده و آرمان امام و انقلاب را برای جهان و مستکبران بار دیگر به تصویر می کشند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن تجلی حضور مردمی در دفاع از انقلاب و دستاوردهای فجرآفرینان در بهمن ۵۷ انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: مردم امروز استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند و به سردمداران نظام سلطه با حضورشان می فهمانند که مردمی نستوه، شجاع، مقاوم و پایبند به آرمان‌های انقلاب هستند.
مقیمی گفت: مردم مازندران یک بار دیگر پاسخ خود را به به همه گزینه های روی میز ابرقدرت جهان نشان دادند.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:گزینه های روی میز آمریکا چیز تازه ای برای ملتی شجاع که شهادت را برای خود یک ارمغان می داند نیست و بر مکتب شهادت واژه ترس معنا ندارد و امروز وحدت، همدلی، ایمان، لبیک یا حسین، لبیک یا زهرا و لبیک یا علی اورانیوم غنی شده تمام عیار بر روی میز ایران و عرضه به جهانیان بوده تا به این صورت گفتمان امام و رهبری ترویج شود و این یاوه‌گویی‌های ۳۵ ساله برای مردم ایران عادی است.
وی اظهار کرد: نظام سلطه از صبوری، ایستادگی، انسجام و اتحاد مردم ایران به ستوه آمده و هراز چند گاهی که بخواهد خود را نجات دهد به یاوه گویی می پردازد و انقلاب اسلامی کاری کرد که ترس از ملت ها دور شده است.

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ازشهرداری نکا چه خبر ؟

  2. اقای یدالهی – با تشکرازاطلاع رسانی شما -لطفا مسایل شهرداری روشنگری کنید .

  3. نکایی با غیرت در گفت:

    سلام خسته نباشید
    چرا عکسی که برای این خبر انتخاب کردید از راهپیمایی بهشهره؟؟؟؟؟؟؟
    اگه میخواین عکس مقیمی رو بزارید یه عکس تک ازش داشته باشین میترسم این سایت زیبای خبری رو از ما بگیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *