دبیر همایش نخبگان نکایی:همه شرایط لازم برای برپایی همایش نخبگان درشهرستان مهیا شده است

خلاصه خبر : دکتر اسماعیل محمودیان دبیر همایش نخبگان مدیران برجسته و موثرین نکایی عصر امروز در اردوگاه آموزشی فرهنگی سرلشگر آبشناسان نکا خاطر نشان کرد : تمامی شرایط لازم برای بر پایی بزرگترین همایش فردا پنج شنبه در شهرستان فراهم آمده و به حمدالله با حضور مدعوین محترم شاهد یک اتفاق خوب در این شهرستان خواهیم بود.

دکتر اسماعیل محمودیان دبیرهمایش نخبگان  مدیران برجسته و موثرین نکایی درگفتگوی اختصاصی خود با نیوزنکا افزود : ارسال تمامی دعوت نامه ها  برای بیش از سیصد و پنجاه نفر از مدیران  نخبگان وچهره ها ی موثر در داخل و خارج از کشور انجام گرفت . ازطرفی از طریق  پیامک  درمرحله سوم از طریق تماس های  تلفنی برقرار شده ۹۰ درصد از مهمانان محترم برای حضورشان دراین همایش اعلام آمادگی نمودند.

دکتر محمودیان درادامه خاطر نشان کرد : چاب کتاب و ویژه نامه برای معرفی جدیدتری  ازشهرستان نکا، آماده سازی سالن همایش ، نصب بنرهای راهنمایی  مدعوین درمسیر ۲۴ کیلومتری جاده نکا به نیروگاه ، رنگ آمیزی سرعت گیرها  استقرارسه تیم اورژانس ۱۱۵ نصب  تابلوهای خیرمقدم ، نصب بنرهای تبلیغاتی میدانی در شهرستانهای بهشهر نکا و ساری، انجام گرفته است .

DSCN7852 DSCN7855 DSCN7925 DSCN7927 DSCN7943 DSCN7950 DSCN7960 DSCN7962 DSCN7963 DSCN7968 DSCN7970 DSCN7972 DSCN7973 DSCN7974 DSCN7976 DSCN7979

او گفت :هماهنگی با ناجا جهت استقرارشش تیم راهور و نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت درمسیر ، سیستیم های صوتی و تصویر فعال و نور پردازیهای سالن  و محوطه  تردد مهمانان انجام گرفته است ،دعوت از ۵۰ خبرنگار و اصحاب رسانه ویک تیم تصویر برداری  بمنظورضبط پوشش تلویزیونی و نیز گروهای تدارکات  پذیرایی  امنیت و تشریفات  و نیز کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات الحمدالله کارشان را به نحواحسن تلاش  میکنند به سرانجام برسانند . مجری و قاری مشخص شدند و سخنرانان جلسه و برنامه سین کاملا بسته شده و تمامی نیروها و دست اندرکاران تلاش خواهند کرد تا شاهد یک اتفاق خوب دراین شهرستان باشیم . ضمن اینکه ازتلاش همه اعضای کمیته ها خصوصا مدیریت و نظارت فرماندارمحترم، نیروهای سپاه پاسداران شهرستان  انتظامی و روسای ادارات مختلف خصوصا برق  آب گاز و شهردارمحترم و اعضای شورای شهرباید قدردانی نمایم .

 

دیدگاه های این مطلب

23 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای محمودیان هم ظاهرا مثل جناب فرماندار فعالند . خدا حفظشون کنه

  2. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    انشاالله باتلاشهای کم نظیروارزشمندجناب اقای دکترمحمودیان ودیگرمسولین عزیزوزحمتکش شهرنتایج خوبی از این همایش عایدشهرمان نکاشود

  3. این همایش واقعا ابتکار بسیار جالبی بود که کم نظیر است. باید از آن به خوبی بهره برداری شود و فقط به برگزاری همایش محدود نشود.

  4. ببينيم و تعريف كنيم!

  5. خاطره بسیار بدی از تنها ملاقات حضوری با دکتر محمودیان دارم نمیدونم چرا با دیدن فعالیتهای زیاد ایشون باز هم دلچرکینم از ایشون

  6. زمانی درمزاری، حقوقدان؛ تهران در گفت:

    با سلام و احترام
    طرح و برنامه ارزشمندی است. چند سال پیش در بهشهر نیز در اقدامی مشابه، اولین همایش توسعه بهشهر برگزار شد و البته، به سرعت به تاریخ پیوست و بنا به اظهار مسئولان ذیربط، حتی اسناد و پژوهش های مربوط نیز مفقود شده است؟! در همان زمان، اینجانب و بسیاری از دوستان، با تجربه حاصل از همایش های ملی و بین المللی- تاکید بر استمرار این روند و ثبت و ضبط درست آثار حاصل از این همایش و تاکید بر حضور نخبگان شمالی مقیم منطقه و خارج از آن و نیز پرهیز از تشریفاتی و سیاسی نمودن همایش و طرح بنا به مصلحت اندیشی های مرسوم زمانه داشته که به جهت عدم توجه به رهنمود های مزبور، به زودی؛ پیش بینی مزبور محقق گشت و همایش مزبور نیز به تاریخ پیوست….؟!
    بدیهی است برگزار کنندگان همایش نخبگان نکایی نیز در صورتی موفق به استفاده از دستاوردهای پیدا و پنهان آن خواهند شد که با نگاهی کارشناسی، علمی، دانشگاهی و تخصصی و بدور از تعارفات معمول سیاسی و منطقه ای که خود، عامل عقب ماندگی بیشتر شهرهای مازندران شرقی بوده است، خواهند توانست نسبت به حصول به اهداف مقرر اقدام نمایند والا ماحصل صحبت، تکرار مکررات و پذیرش تجربه همایش بهشهر خواهد بود….!
    با این وجود، اینجانب و برخی از دوستان مقیم تهران خبری از برگزاری همایش مزبور در تهران نشنیده و یا در رسانه ها دریافت ننموده ایم.!
    با آرزوی توفیق روزافزون
    با تجدید احترام

  7. سلام
    ۱- سالن به نظر میرسه تالار عروسی باشه و در شان نخبگان نیست
    ۲- یعنی نکا ۳۵۰ تا نخبه داره ؟ به نظر میرسه انتخاب بوده تا دعوت .
    ۳- هر انتخابی حواشی خود را خواهد داشت. این در آینده مشخص خواهد شد .

  8. مشتاقم ببینم جمع شدن نخبه های شهرمون چه نتیجه ای داره. یعنی میشه به دور از سیاسی کاری و جناح بازی دل مسئولینمون برای شهرمون بسوزه و پیشرفت شهرمون که بیشترازینا حقشه رو ببینیم؟

  9. همزمانی مراسم با مراسم یادواره شهدای نودهک و ازمون دکتری دانشگاه ازاد مناسب نبود . بسیاری ازمدیران و مسوولان شهرستان هم دعوت نبودند.
    اززحمات اقای رجبی سپاسگزاریم.

  10. اينا چرا تازه يادشون افتاد اونم در دولت جديد. خلاصه هر كاري كنيد بايد بريد از اين دولت.

  11. بهتر نیست دوستان پزشک کار پزشکی کنند و درد درمان مردم را دوا کنند و کار فرهنگی را به اهلش بسپرند؟
    این مدیران عزیز که امروز در این عرصه ساعت ها وقت می گذارند و جای ستایش هم دارند، یهتر نیست در حوزه تخصصی خود تلاش مضاعف داشته باشند؟
    جایگاه ها و وظایف را باید شناخت و در آن مسیر گام برداشت.

  12. بله اقای نظری پس چی فکر کردی

  13. به یک مراسم سخنرانیشباهت بیشتری داشت .

  14. امور فرهنگی را باید به اهلش سپرد و از
    سیاسیت زدگی پرهیزکرد.

  15. جناب آقای یدالهی، چون بنده از پشت پرده این همایش تا حدودی آگاه داشتم، چند بار برای سایت شما در این خصوص کامنت گذاشتم که این همایش سیاسی است. نمی دانم به چه دلیلی آن مطالب درج نمی شد. حواستان باشد ازاینکه اسم شما جزو نخبگان بود خوشحال نباشید چون شما به عنوان یک خبرنگار مسئولیت سنگینی دارید. مواظب باشید آقا و آقازادگان(ج) همان طوری که مسئولین ارشد نکا را دور می زنند شما را هم دور خواهند زد.

  16. آقای نیکو
    عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
    که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
    در این سالهای دور از وفاق و دوستی این کار خود بسی قابل ستایش بوده هرچند پشت این اتفاق خوب نیتی خاص باشد . ضمنا جناب آقای باصطلاح نیکو سعی کنید قدر اینچنین مسئولی را بدانید نه اینکه سعی در تخریب داشته باشید. مدیریت پزشک و مهندس نمی شناسد . مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید . خداوند یار و نگهدار همه خادمین شهر باشد و نگاه مغرضانه شما را هم اصلاح نماید .

  17. اقای یداللهی
    چرا همه دیدگاهها را نمی گذاری؟

  18. آقای نیکو لطف کنید حرفی که می زنید به اون فکر کنید از روی غرض حرف نزنید دکتر محمودیان به عنوان مدیر برتر اسانی شناخته شده است ایشون از مدیرانی است که به خوبی به وظیفه خود که خدمت به مردم است آشنا است شهر به چنین افرادی که دلشون برای شهرشون می سوزه نیاز داره لطف کنید با این حرفاتون آیه یاس نخونید

  19. دست همه مسئولین درد نکنه طبیعتا کارهای بزرگ ضعفهایی خواهد داشت.امیدواریم در برنامه های بعدی جبران گردد.خسته نباشید ویژه خدمت دکتر محمودیان این مرد خستگی ناپذیر و پر تلاش شهرمان دارم. با ارزوی توفیق روز افزون برای ایشان بهتر است دوستان نکایی همه چیز را به سیاست ربط ندهند و قدر مسئولین دلسوز را بدانند.

  20. لازمه پیشرفت در شهرستانهای کوچک ، برپایی همایشهای اینچنین و بهره گیری از ظرفیتهای نخبگان است. از دست اندرکاران تشکر می شود

  21. امير دلاويز در گفت:

    متاسفم چيزي كه تو اين مملكت نيست فسفره كه فكر كنم خودتم عاري از فسفري وشخصيت رسانه ايي نداري بابت اين قضيه واست متاسفم سهميه ايي!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *