نماينده مردم نکا در مجلس: اعتبارات شهرستان نکا جوابگوي پروژه‌ها نيست

خلاصه خبر : نماينده مردم نکا در مجلس شوراي اسلامي گفت: اعتبارات شهرستان نکا در سال جاري 10 ميليارد و 700 ميليون تومان بوده است که تاکنون تنها 700 ميليون تومان در بخش عمراني تحقق يافته است و اين مسئله با توجه به پروژه‌هاي مختلف جوابگو نيست.

احمدعلي مقيمي ا افزود: اعتبارات شهرستان نکا در سال جاري ۱۰ ميليارد و ۷۰۰ ميليون تومان بوده است که تاکنون تنها ۷۰۰ ميليون تومان در بخش عمراني تحقق يافته است و اين مسئله با توجه به پروژه‌هاي مختلف جوابگو نيست.

وي بيان داشت: با برنامه‌ريزي مناسب و تزريق اعتبارات ملي تاکنون هيچ پروژه‌اي در شهرستان نمانده و راکد نشده است و اين مسئله در گرو وفاق و همدلي همه‌جانبه مسئولان است.

نماينده مردم نکا در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: بايد امام راحل، انقلاب و اهداف آن را به جوانان شناساند و به آنها يادآور شد که هدف انقلاب، تنها رسيدگي به وضعيت معيشتي مردم نبود بلکه ملت ما بايد در تمام مسائل اجتماعي، سياسي، فرهنگي، اقتصادي و مسائل مهم ديگر استقلال همه‌جانبه داشته باشند.

مقيمي عنوان کرد: همه ما به‌عنوان مسئول بايد بدانيم که اگر در راستاي شناساندن اهداف و دستاوردهاي انقلاب به نسل امروز جامعه گام برنداريم و دستاوردهاي نظام را تبيين نکنيم، مديون خون شهدا خواهيم بود.

نماينده مردم نکا در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: ديدار چهره به چهره با مردم شهر و روستاها در زمان‌هاي مختلف از طرح‌هاي قديمي و ديدار ادواري است که از تمام مديران شهرستاني در اين نشست‌ها استفاده مي‌کنيم تا با بررسي مشکلات و اطلاع‌رساني مناسب مشکلات مردم رفع شود.

وي با تأکيد بر لزوم بهره‌گيري از توان همه‌جانبه شهروندان براي شناسايي مشکلات و معضلات گفت: مردم کمک‌کار مناسبي براي شناسايي مشکلات هستند که بايد با استفاده از خرد جمعي مشکلات ريز و درشت شناسايي و در رفع معضلات اقدام شود.

مقيمي با اشاره به اينکه بيشترين مراجعات مردم درباره اشتغال بوده است، تصريح کرد: جلسات ديدار عمومي و پرسش و پاسخ نماينده مردم شهرستان در مجلس، فرماندار و مسئولان به منظور بازديد از محلات و بخش‌هاي مختلف شهرستان و رسيدگي به مشکلات شهروندان به صورت مستمر در راستاي تسريع براي رسيدگي به مشکلات مردم به صورت مستمر انجام مي‌پذيرد.

وي سرکشي از روستاهاي منطقه و بررسي مشکلات مردم در شهر و روستا را از وظايف اساسي و پايه‌اي نمايندگان و مسئولان شهرستان عنوان کرد و يادآور شد: پيشرفت و توسعه همه‌جانبه شهرستان از مهم‌ترين اهداف ما است که از تمام ظرفيت‌ها براي کاهش مشکلات مردم استفاده مي‌کنيم.

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. باز هم تدبیری دیگر از دولت تدبیر و امید. هرچی بودجه کمتر ذخیره پول بیشتر.این وسط ماییم که باید بسوزیم.آقای مقیمی بنده خدا چیکار کنه؟

  2. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    آقای دکترمقیمی:انشاالله با طرح خواسته های مابهورزان درصحن علنی مجلس ازسوی شمانمایندگان بزرگوار بخشی ازمشکلات کاری ماحل گردد.متشکرم

  3. لطفا بنویسید در کجا و در چه جلسه ویا مراسمی این سخنان گفته شد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *