سردارحسن نیا:به برکت خون شهدا ملت ماعزتمندترین مردم جهان هستند/ تصاویر /

به گزارش نیوز نکا ، سردار حسن حسن نیا درنهمین یادواره شش تن از شهدای گرانقدرروستای زرندین علیا با اشاره به ضرورت پاسداشت خون پاک شهداخاطرنشان کرد:امروزدرجهان ملتی را سراغ ندارید که به برکت خون شهدادرجهان عزتمندتر ازمردم ایران باشند .
درادامه مراسم سردارحسن نیااز سرداران دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم یادواره درشرایط فعلی و پیوند دادن نسل جوان با شهیدان ۸ سال دفاع مقدس افزود: یکی ازوظایف بسیارمهمی که نسل کنونی ما،مسوولان و همه اقشارجامعه دارند این است که یاد و خاطره‌ی شهدا را برای همیشه زنده نگه دارند.
وی اضافه کرد: شهدا و ایثارگران برای دفاع از ارزش ها، آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی جانشان را تقدیم انقلاب اسلامی کردندتا مردم ماعزتمند و سربلند باشند
سردار حسن حسن نیا از فرماندهان سالهای دفاع مقدس در یادواره شهدای زرندین علیا از بخش مرکزی نکا با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهید و انتقال فرهنگ شهادت گفت: امروز یادواره شهدا باید راه واره شهدا باشد و راه شهدا در آن تبیین شود.
وی با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان در پاسداشتی راه شهدا خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی مسوولین بالای سرشان در پشت میزخون رنگ عکس شهدا را می زنند اما برعکس شهدا عمل می کنند
وی افزود: هر مسئولی که در هر نقطه این نظام و روی صندلی مدیریت خود قرار دارد باید بداند که این مقام ها به برکت خون شهدا بدست آمده است.
سردار حسن نیا با قدردانی از خانواده های شهدا خاطرنشان کرد: چادر و حجاب خانواده های شهدا بوِیژه مادران و خواهران شهیدان پرچم عزت بخش این کشور بشمار می رود.
وی در ادامه خاطر نشان آنچه در ژنو دشمن را زبون کرده همین خون شهداست
این فرمانده سالهای دفاع مقدس با اشاره به نتیجه مذاکرات اخیر در مساله هسته ای ایران عنوان داشت: امروز اگر در انرژی هسته ای به نتیجه رسیده ایم به برکت خون شهدا خصوصا شهدای هسته ای است و نباید براحتی آن را از دست بدهیم.
حسن نیا با اشاره به این مطلب که شهدا امام زادگان عشق وایثارند،خطاب به بعضی از مدیران گفت : چرا حرف ها اثر نمیکند چرا؟! چرا مسئولان ما در یادواره های شهدا حضور کم رنگ دارند مگر نه این است که بر کرسیی نشسته اند که با خون شهیدان ساخته شده است.
در پیان او از همه جوانان خواست با مطالعه وصایای مدافعان ایران اسلامی و عمل به آن راه سعادت و خوشبختی دنیوی و اخروی را دنبال نمایند

22

21

DSCN8745

DSCN8747

DSCN8724

DSCN8691

DSCN8697

DSCN8716

DSCN8686

DSCN8690

DSCN8683

DSCN8680

DSCN8678

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بسیار مراسم زیبا بود با سخنرانی فرمانده تیپ کماندوئی ۵۸ مالک اشتر

  2. خواهشا عکس بیشتر بگذارید

  3. حسن بابانژادچهره در گفت:

    عرض ادب و تواضع دارم محضر سردار رشید اسلام آقای حسن نیا. بنده حقیر سال ۶۶ تا ۶۸ بصورت نیروی وظیفه در تیپ ۵۸ مالک اشتر ( گردان ذوالفقار بفرماندهی حاج آقا علیپور ) انجام خدمت مینمودم و شما یعنی سردار حسن نیا .فرمانده تیپ ما بودید چقدر مهربان و بامحبت بودید آن دست نوازشی که در منطقه سردشت برسرم کشیدید هرگز فراموشم نخواهد شد چقدر باملاطفت و مهربانانه بود . حالا بعد از ۳۰سال وقتی عکس ایشان را در این صفحات مجازی دیدم مرا به وجد آورد . دست بوس شما هستم سردار ! _ با احترام. بابانژاد چهره _ شماره تماس ۹۰۳۳۷۵۰ _ ۰۹۱۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *