بررسی مشکلات مردم هزارجریب باحضورنماینده مجلس و مسولان شهرستان نکا/تصاویر/

به گزارش نیوز نکا ، صبح امروز جمعی از مسولان دستگاهای اجرایی بهمراه نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اعضای شورای اسلامی دوازه روستا از دهستان زارم رود در دیدار چهره به چهره به بررسی مشکلات این بخش پرداختند.
در این دیدار ۴ ساعته ،نماینده مردم نکابهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بضاعت اندک دولت در سال جاری خاطر نشان کرد : امسال در وضعیت سخت بودجه‌ای قرار داریم و با اندک اعتبارات اختصاص یافته گذران عمر می‌کنیم و پروژه‌ها را ادامه می‌دهیم .
DSCN8070

DSCN8089

DSCN8090

DSCN8073
DSCN8092
DSCN8094
DSCN8007

DSCN8010

DSCN8011

DSCN8013

DSCN8014

DSCN8015

DSCN8016
احمدعلی مقیمی دردیدار چهره‌ به چهره با نمایندگان مردم ۱۲ روستای بخش هزارجریب در روستای آکرد اظهار داشت: توسعه روستایی و توجه به ادوات کشاورزی نیاز منطقه است که باید مورد توجه ویژه و خاص قرار گیرد.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در ادامه افزود: انجام طرح هادی آکرد، بررسی و احداث پل داخل محل زروم، مرمت دو نقطه رانشی سیدخیل، مخزن آب و فرسودگی شبکه آب رسانی ورپام ، شن‌ریزی روستای چمازده و روستاهای اطراف،ماشین جمع‌آوری زباله چناربن،آمبولانس بخش که در دست اقدام است از جمله نیازمندی‌های مردم منطقه در این دیدار بوده‌ که با دقت بررسی می‌شود.
مقیمی گفت: مردم بخش هزارجریب نکا از جمله مردمان زحمتکش و مهربانی هستند که لایق خدمت‌رسانی شایسته توسط مسئولان هستند.
فرماندار نکا نیز در این جلسه با بیان اینکه وفاق و همدلی از جمله مسائلی است که باید برای رفاه عمومی جامعه مورد توجه قرار گیرد، گفت: در حال حاضر بحث آب شرب، گاز و همچنین اجرای طرح هادی و مشکل راه آسفالت برخی روستا از مهم‌ترین مسائل و اولویت‌هایی است که مسئولان باید پیگیر باشند و با تمام توان در این زمینه وارد شوند.
علی رجبی ادامه داد: همه مدیران زحمت می‌کشند اما نباید تنها به آمارها و کارها انجام شده بسنده کرد بلکه باید برای ایجاد رفاه عمومی در روستاها با تمام توان وارد شد.
فرماندار نکا با بیان اینکه در طول ۱۱ ماه گذشته خدمت خود در نکا در هر روستا به اندازه بضاعت خود کار کردیم، خاطر نشان کرد: تلاش برای افزایش رفاه حال مردم در روستاها از جمله مسائلی است که با دقت دنبال می‌شود.
DSCN8039

DSCN8024

DSCN8014

DSCN8015

DSCN8016
DSCN8057

DSCN8068
وی گفت: رسیدگی به مشکلات روستاییان و خواسته‌های به حق ایشان یکی از وظایف مهم مسئولان است که باید به صورت عملیاتی در این زمینه کار شود و از عملکردهای کاغذی که تنها بر روی کاغذ بیاید و عملیاتی نشود، پرهیز شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *