شورای اسلامی شهرستان با بهرگیری از تمامی فرصت ها بدنبال حل مشکلات مردم است

به گزارش نیوز نکا ،محمدعلی باقری رئیس شورای اسلامی شهرستان نکا با اعلام اینکه با بهرگیری از تمامی فرصت ها بدنبال حل مشکلات مردم است از برگزاری جلسات مختلف با مدیران شهرستانی باهدف رفع مشکلات مردمی خبر داد .
بنابرهمین گزارش جلسه شورای اسلامی شهرستان نکاباحضوراسماعیلی رئیس آبفای شهری و اعضای شورای اسلامی شهرنکادرسالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار و هریک از شرکت کنندگان ،به بیان نکاتی پیرامون شهرستان ومشکلات موجود درزمینه آب این بحث و تبادل نظر نمودند
اسماعیلی ضمن تقدیر و تشکر از اعضا شورای شهرستان پیرامون موضوعات مطروحه نقطه نظراتی را عنوان نمودند و گزارش اقدامات انجام شده از جمله ترمیم ۵۵۰۰ متر از لوله های فرسوده سطح شهر که موجب شد ۲۰% از هدر رفت آب جلوگیری شود و همچنین ۱۵کیلومتر لوله گذاری در بخشهای مسکن مهر و سطح شهر و ۴۶۶ امتیاز رایگان که به شهروندان داده شده است.
مصوبات این جلسه شامل
-پیگیری حفرچاه در جاده سیمان از محل بودجه سال ۹۲
-فرهنگ سازی مصرف آب توسط آب و فاضلاب و تهیه بروشور با همکاری اداره آب و فاضلاب
-ترمیم لوله های فرسوده در مناطق مختلف شهر و بررسی فشار آب در مناطق مختلف ازآنجائیکه سدگلورد با افزایش فیزیکی۷۵%جزو پروژه های افتتاحی سال ۱۳۹۳ می باشد(تصویبی کمیته برنامه ریزی استان)وازطرف دیگر بخاطرکمبودآب منطقه نکا،بهشهر و گلوگاه جلسه ای با حضور نماینده مجلس،فرماندار و مدیرعامل آبفای استان به منظور تأمین آب شرب شهری و روستایی تشکیل گردد.
در ادامه باقری ازمدیر آبفای شهری نکا خواست به مصوبات و پیگیریهایی که مطرح شده پایبند باشد و جهت اجرای آنها تلاش مضاعف نماید تا ان شاء الله مشکلات مبتلابه دراسرع وقت حل و برطرف شود.
همچنین مقرر شد در جلسه بعدی از رئیس پایانه حمل و نقل شهرستان نکا دعوت تا مشکلات مربوطه بررسی و پیگیری شود.

در حاشیه این جلسه وی در گفتگو با نیوز نکا گفت:جلسات نشست با مسئولین را سرلوحه کار خود قرار دادیم در این راستا از ظرفیت های موجود استفاده کردیم انشاء الله بتوانیم با حمایت امام جمعه محترم ،نماینده مجلس و فرماندارمحترم گامهای بلندی در این زمینه برداریم.
وی در پایان ازاصحاب رسانه و سایر عزیزان که در انعکاس اخبار و فعالیتهای شورا با ما همکاری می کننند قدردانی بعمل آمد.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احمد عابدی .ک در گفت:

    بس کن این سییاه بازیهارو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *