اعضای کانون بسیج هنرمندان نکاباخانواده شهیدقریب طزره دیدارنمودند/تصاویر/

به گزارش نیوزنکاجمعی ازاعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان نکا به همراه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،با خانواده شهید محمد حسن قریب طزره عکاس خبرگزاری ایسنا دیدارنمودند.
محمدعلی صفرپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا با بیان اینکه که شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است گفت: خانواده‌های معظّم شهدا سرمایه‌های این نظام الهی هستند.شهدا به ما نیاز ندارند این ماهستیم که به شهدا نیازمندیم و هرازچند گاهی بایدباحضوردربیت شهداآلودگی هایمان رادرچشمه زلال همیشه جاری شتشو دهیم تاپاک شویم .
DSCN7852

DSCN7897

DSCN7892

DSCN7870

DSCN7874

DSCN7860
صفرپوردردیدارباخانواده شهید هنرمند قریب طزره از شهدای صانحه هواپیمائی c130هوانیروز که قصد عزیمت به منطقه مانورارتش در بندرعباس را داشت در تهران دچار نقص فنی شده،سقوط آن منجر به شهادت جمعی ازخبرنگاران اصحاب رسانه مختلف من جمله این شهید بزرگوارشداظهارداشت : شهداعزیزترین و گرانمایه‌ترین سرمایه یعنی جان خودرادر راه اسلام و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کرده و اجرشان نزد خداوند محفوظ است.
A0150439

c130-shohada

download
وی با اشاره به اینکه همگی ما وظیفه داریم در جهت اهداف والای شهدا گام برداریم افزود: یکی از آرمان‌های مشترک همه شهدا این است که به مردم خوب خدمت کنیم. و این خود پاسداشت خون شهدا به شمار رفته و نیزمی ‌بایست در انتقال ارزش‌ها به نسل جدید اهتمام بیشتری داشته باشیم.
DSCN7856
درادامه این دیداربامعنویت ،مادرشهید محمدحسن قریب طزره با اشاره به سجایای اخلاقی آن شهید، یاد آورشدند :آن شهید بزرگوار،فردی دلسوز و مهربان بود که دردلهای همه نزدیکان ، فامیل و دوستان جای گرفته بود
مادرشهید ضمن سفارش همگان به رعایت حجاب و تقوا خاطر نشان کرد: فرمان خداو ائمه را به جان خریدن و عمل نمودن به قرآن سعادت دنیا و آخرت را بدنبال خواهد داشت که هر مومنی باید تلاش نماید از این مسیر دورنگردد.
شایان ذکر است این دیدار به مناسبت سالروز شهادت شهید قریب طزره از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه چند تن از اعضای کانون بسیج هنرمندان این شهرستان برنامه ریزی شده است.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. طبق اطلاعات من ماموریتشان به چابهار بود نه بندرعباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *