تویسرکانی: شهدا براي حفظ عنصر ولايت و ولايتمداري و آگاهانه به شهادت رسيدند

نیوز نکا،حجت‌الاسلام محمدرضا تويسرکاني در مراسم يادواره شهدا در کنگره ۱۸۰ شهيد کارمند مازندران و ۴۳۲ شهيد نکا در مصلاي امام خمینی اين شهرستان اظهار داشت: صهيونيست‌ها ده‌ها سال تلاش کردند و صدها ميليارد دلار پول هزينه کردند تا ايران به عنوان خطر جهاني معرفي شود که نصرت الهي با ما بود و با تدبير رهبري اين برنامه صهيونيست‌ها با شکست مواجه شد.
3

1

2
نماينده ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين گفت: اکنون دنيا به اين نتيجه رسيده است که ايران تهديدي عليه کشورهاي ديگر نيست.
وي افزود: اکنون بيشترين صدمه را صهيونيست‌ها از اين قطعنامه ديده است و ملت ايران همچنان در اوج قدرت و بزرگي است.

تويسرکاني موفقيت تيم مذاکره‌کننده ايراني را نتيجه مديريت هوشمندانه مقام معظم رهبري عنوان کرد و يادآور شد: رژيم صهيونيستي که ايران را براي دنيا خطرساز جلوه مي‌دهد اما امروز تمام دنيا به اين نتيجه رسيده، ايران تهديدي عليه کشورها نيست.

نماينده ولي فقيه در بسيج، مجالس شهدا را مجالس بزرگ و با عظمتي عنوان کرد که توسط شهدا کارگرداني مي‌شود، تصريح کرد: عظمت و برگزاري با شکوه آن نيز به برکت حضور شهدا است.
8

7

6

4

5

تويسرکاني با بيان اينکه بزر‌گ‌ترين خطر انقلاب ما اکنون آمريکا و صهيونيسم نيست،خاطر نشان کرد: جريان ارتداد که ما را به دوران گذشته انقلاب بر مي‌گرداند و نفاق و دورويي در پي دارد بزرگ‌ترين خطر است که بايد مراقب باشيم.

تويسرکاني با تاکيد بر ولايتمداري در جامعه بيان داشت: شهدا براي حفظ عنصر ولايت و ولايتمداري و آگاهانه به شهادت رسيدند و ما بايد در ولايتمداري تابع شهدا بوده و بدانيم ولايت فقيه همان ولايت رسول خدا (ص) و علي (ع) است.

وي گفت: بايد با شناخت دقيق از مسائل مختلف در جامعه بصيرت ايجاد کنيم تا مانع از نفوذ برنامه‌هاي استکبار، جريان نفاق و مخالفان ارزش‌ها در جامعه شويم.

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام
    ضمن تشکر وقدردانی از زحمات دست اندرکاران یادواره شهدای گرانقدر شهرستان نکاء که این مراسم با عظمت به خوبی وزیبایی هر چه تمامتر برگزار گردید.

  2. نمودی زنده شمع یادواره
    زیاران یاد بنماییم دوباره
    چه گویم گفته درتوصیف رهبر
    شهیدان ماه هستند وستاره

  3. سعيد سورتيجي در گفت:

    با سلام و عرض ادب
    مراسم فوق العاده ايي بود ممنونم و سپاسگذاريم از دستندركاران اين برنامه
    بخصوص شما آقاي يداللهي عزيز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *