فرماندار نکا: مديران بازديدهاي فانتزي رارهاکنند

نیوزنکا،علي رجبي وندوچالي در جلسه شوراي اداري شهرستان نکا در محل فرمانداري خاطر نشان کرد: بر اساس گزارشات صورت گرفته، بسياري از بازديدهاي مديران ازمناطق مختلف بي اثر بوده و هيچ عايدي براي ارباب رجوع نداشته است.
فرماندار نکا با تاکيد بر اينکه بازديدهاي مديران شهرستان از مناطق مختلف بايد با هدف رفع مشکلات مردمي باشد، گفت: مديران ادارات از بازديدهاي فانتزي و بي هدف خودداري کنند.
DSCN7536
وي افزود: مديران بايد تمامي بازديدها و ماموريت هاي خود را در عصر صورت دهند و ساعات اداري صرف پاسخگويي به مشکلات ارباب رجوع باشد.
رجبي وندوچالي با بيان اينکه منبعد جلسات شوراي اداري بايد بعد از ساعات اداري برگزار شود، يادآور شد: مديران ادارات نسبت به خاموش کردن تاسيسات گرمايشي و برقي در پس از ساعات اداري اقدام کنند.
DSCN7486
DSCN7484
وي با اعلام اينکه فصل سرما امسال در منطقه آغاز شده است، افزود: بايد مديران دستگاه هاي خدمات رسان در شرايط بحراني به کمک مناطق آسيب پذير بيايند.
فرماندار نکا با تاکيد بر تامين سوخت مورد نياز مناطق کوهستاني و صعب العبور نکا، گفت: در موقع بحران و حوادث بايد همه مديران دست بکار شوند تا جلوي بحران گرفته شود.
وي با اعلام اينکه مديران ادارات بايد ارباب رجوع را تکريم کنند، افزود: اگر شنيده شود مدير اداره اي ارباب رجوع را به اتاق کار خود نپذيرفته و يا با او بدرفتاري کرده، جايش ديگر در دستگاه هاي اجرايي شهرستان نيست.
DSCN7453
DSCN7528

DSCN7478
رجبي با اشاره به اينکه مديران ادارات بايد تا دهم دي ماه برنامه هاي عملياتي خود را براي برگزاري هر چه با شکوه تر دهه فجر و ايام نوروز ارائه دهند، گفت: دستگاه هاي فعال نظير ميراث فرهنگي، شهرداري ها و نيروي انتظامي در آستانه نوروز برنامه هاي عملياتي خود را ارائه دهند.
DSCN7474
وي با بيان اينکه بايد تلاش مديران در جهت توسعه راه هاي روستايي در منطقه باشد، افزود: با گذشت بيش از ۳۴ سال از انقلاب، نبايد روستاهاي بدون آسفالت و حادثه خيز داشته باشيم.
تسنیم

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *