مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک کشور به میزبانی مازندران / تصویر

رئیس هیات دوچرخه سواری استان مازندران ازبرگزاری نخستین مرحله مسابقات لیگ دسته یک کشور با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان استانی خبر داد .
در پایان روز نخست رقابتهای دو روزه لیگ دسته یک کشور در بابل، تیم رعد پدافند هوایی با ۱۵۶ امتیاز پیشتاز این مسابقات شد.
تیم هورسان رامسر با ۱۱۲ امتیاز و شایترینگ تبریز با ۱۱۱ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در نتایج انفرادی حامد عبادی از تیم رعد پدافند هوایی با ۱۳دقیقه و ۵۵ثانیه سریعتر از رقبای خود از خط پایان گذشت و حسین سیف الهی فر از تیم شایترینگ تبریز و علیرضا صفری از چمپیون مازندران دوم و سوم شدند.
دکتر سید احمد میری قلعه سری رئیس هیات دوچرخه سواری مازندران گفت: ۱۰۰دوچرخه سوار در قالب ۲۹تیم در نخستین مرحله مسابقات لیگ دسته یک کشور حضور دارند.
او خاطر نشان کرد : ۱۰۰دوچرخه سوار در قالب ۲۹تیم در بخشهای تایم تریل و استقامت جاده ، دوروز در نخستین مرحله لیگ دسته یک کشور رقابت کردند که بخش تایم تریل پنج شنبه در بابل برگزار شد و رکابزنان روز دوم مرحله نخست این مسابقات جمعه در بخش استقامت جاده مسیر ۸۰ کیلومتری بابل به نکا روستای قلعه سر را رکاب زدند.
عبدالمطلب کریمی دبیر هیات دوچرخه سواری استان مازندران نیز با اعلام اینکه نکا میزبان خط پایانی این رقابت ها بود خاطر نشان کرد :تیم تبریز در مرحله نخست رقابتهای دوچرخه سواری استقامت جاده لیگ دسته یک کشور در مازندران به قهرمانی رسید.
وی گفت : در پایان روز دوم مرحله نخست رقابتهای دوچرخه سواری استقامت جاده لیگ دسته یک کشور در مازندران ،تیم سایکلینگ تبریز با ۲۶۰ امتیاز به قهرمانی رسید وتیمهای رعد پدافند هوایی و چمپیون مازندران دوم و سوم شدند.
کریمی گفت:در نتایج انفرادی نیز حسین سیف اللهی از تیم تبریز با یک ساعت و ۴۲ دقیقه زودتر از بقیه به خط پایان رسیدو دو هم تیمی اش ،شاهین همای اقدم و محمد پوراسماعیل دوم و سوم شدند.
عبدالمطلب کریمی در پایان از تمامی دست اندر کارانی که تلاش نمودند تا مازندران بعنوان میزبان شایسته این دوره از مسابقات سربلند باشد قدردانی نمود.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *