سومین گردهمایی روسای هیات های ورزشی کارگری مازندران درنکا برگزارشد/ تصویر

رئیس هیات ورزشی کارگری شهرستان نکا از  برگزاری سومین گردهمایی روسای هیات های ورزشی کارگری مازندران درسالن اجتماعات هتل میلاد نکا خبر داد.
به گزارش نیکا خبر ، ابوالقاسم سلیمانی با اشاره به اینکه کمتر از یک سال و نیم این هیات های در  شهرستانهای استان فعالیت خودشان را  آغاز کرده اند این امید میرود فضای کارگری شهرستان ها از وضعیت فعلی  در ادامه با عنایت به موضوع ورزش با روحیه شاداب تر و با نشاط تری به فعالیت خود ادامه دهد .
وی تصریح داد : نکا بعنوان شهرستان مستعد دربخش ورزشهای قهرمانی و پهلوانی خصوصا  در بخش کارگری  می تواند حرفهای  تازه ایی داشته باشد .
وی اظهار امیدواری کرد مدیران استان و شهرستان به کارگران  و ورزش کارگری  نگاه جدیدی داشته  بی شک این توجه و اهتمام سبب سر زندگی و پویایی بخش تولید خواهد شد .
علوی معاون سیاسی امنیتی  فرمانداری شهرستان نکا که بهمراه  رضایی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا در این جلسه حضور یافته بود گفت : تصمیمات این گونه جلسات باید منشاء خیر باشد نه تنها در کاغذ پیاده گردد.
وی تصریح داد :باید بگونه ایی برنامه ریزی شود جامعه کارگری و خانواده محترمشان که بافشار اقتصادی و استرس روبروست با فعالیت ورزشی  در فضای با نشاط منشاءاثر باشند .
ایرانمنش  قائم هیات ورزشی کارگری  استان مازندران در حاشیه این همایش به  ساماندهای  هیات های ورزشی در ۲۲ شهر استان خبر داد و گفت :هیات ورزشی کارگری تا کنون  توانسته است بیش از ۵۰ انجمن  را در ۲۲ شهرستان استان مازندران  تشکیل و فعال نماید   وی عمده اهداف تشکیل  هیات ورزشی کارگری  را جلوگیری رخوت  درمحیط کارگری و نیز ایجاد روحیه امید و نشاط اجتماعی در بین کارگران و خانواده های  آنان  برشمرد .
ایرانمنش  مهمترین دست  آورد سازماندهی و نیز ایجاد انجمن های ورزشی کاری  را بسیار  مفید دانست و اعلام کرد : هیات کارگری  استان امسال در مسابقات جهانی دربخش تیمی عناوین خوبی در رشته والیبال  دو میدانی و کشتی کسب نموده اند .
شایان ذکر است در این جلسه روسای هیات های ورزشی استان هر کدام به طرح پیشنهاد و ارائه گزارش فعالیت های حوزه کارگری خود پرداخته و در پایان نیز احکام هیات رئیسه کارگری شهرستان نکا ابلاغ و تحویل آنان شد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *