افتتاح مجتمع تولیدی شهید گرائیلی شهرداری نکا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی/ تصویر

شهردار نکا خبر داد :با حضور مسئولان استانی مجتمع تولیدی شهید گرائیلی شهرداری نکا در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد.
به گزارش نیکا خبر ، دکتر سید مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت :مجتمع تولیدی شهید گرائیلی شهرداری نکا با حضور معاون معاونین محترم استاندار نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین محترم فرماندار
بخشدارو مدیران شهرستان اعضای محترم شورای اسلامی شهر نکا ،در فاز یک شهرک صنعتی سردار نظری این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .
شهردار نکا گفت : مجتمع شهید گرائیلی شهرداری نکا با امکانات کارخانه بچینگ plcاتوماتیک تولیدات:بتن تر و خشک،بتن با عیار ۱۰۰_۴۰۰دستگاه کادونا۱۴۰۰ تولیدات:جدول، کانیو، بلوک کارخانه سنگ شکن ،تولیدات:ماسه شسته،شکسته،نخودی،بالاست،فیلر۰۶ ؛کارخانه موزائیک در۷ طرح ،دورباغچه ای،کانیو ویبره ای و در کنار آن باسکول ۶۰ تنی تریلی کش افتتاح شد


دکتر سید مهدی احمدی خاطر نشان کرد: برای اجرای این پروژه بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه از محل در آمدهای داخلی شهرداری نکا هزینه شده است .
وی تصریح داد : با اغاز بکار این مجتمع تولیدی برای ۲۵ نفر بصورت مستقیم و برای بیش از یکصد نفر بصور غیر مستقیم شرایط اشتغال پایدار نیز فراهم شده است .
وی در پایان به این نکته اشاره کرد که این مجتمع علاوه بر تامین نیاز های شهروندان نکا، آماده ارائه خدمات رسانی وفروش تولیدات خود با نازلترین قیمت به شهرهای استان را نیز دارد .


دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *