افزایش پرداخت ۲۳۰ درصدی تسهیلات،دربانک کشاورزی نکا / عکس

رئیس بانک کشاورزی شعبه نکا در گفتگو با این پایگا خبری از افزایش ۲۳۰ درصدی تسهیلات بانکی در این شعبه خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ،سیدحمید حسین پور امروز درگفتگو خود با “بزرگترین پایگاه تحلیلی خبری وآنلاین شرق مازندران” نیکا خبر گفت: پارسال بیش از ۴۰میلیارد ریال تسهیلات در بخش کار پرداخت شد .
وی به پرداخت تسهیلات به ۱۰۲ نفر بمنظورتجهیز و مکانیزسیون اشاره کرد و گفت: در این بخش مبلغ شصت و چهارمیلیارد و سیصد و چهل میلیون ریال تسهیلات برای نوسازی و تجهیز مکانیزسیون تسهیلات پرداخت شده است و این در حالیست که سهم پرداختی تسهیلات این بخش برای این شعبه بیست میلیارد و هفتصد میلیون ریال تعین شده بود .
حسین پور حمایت از رونق تولید به ویژه تولید دربخش کشاورزی را رسالت اصلی این بانک دانست و گفت: تمام تلاش و کوشش خود را در این زمینه به کار خواهیم بست.
رئیس بانک کشاورزی شعبه نکا با اشاره به اینکه پارسال حمایت خوبی از بخش کشاورزی داشتیم و رشد تسهیلات پرداختی به رقم ۲۳۰ درصدی رسید
وی اضافه کرد:امسال نیز با توان بیشتر و مضاعف در این عرصه قدم برمی داریم و امیدواریم بتوانیم از تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی حمایت بسیار خوبی به عمل آوریم.
رئیس بانک کشاورزی نکابا اشاره به مصوبات دولت برای همشهریان آسیب دیده از سیل گفت:از همه ابزارها و امکانات برای جبران خسارت های وارده استفاده خواهیم کرد.
حسین پور با بیان ابنکه بر اعلام مدیر عامل بانک کشاورزی ،خوشبختانه دولت مصوبات خوبی در قالب کمک های بلاعوض برای کشاورزان خسارت دیده نیز کمک های خوبی پیش بینی شده است افزود:علاوه بر کمک های بلاعوض تخصیص یافته از سوی دولت ، تسهیلات ارزان قیمتی نیز توسط بانک کشاورزی و بانک های دیگر بر اساس سهمیه و تکلیف مشخص شده، پرداخت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: به محض مهار آب در مناطق سیل زده این پرداخت ها شروع خواهد شد و کمک می کنیم تا زندگی مردم به روال عادی بازگردد و خسارت ها جبران شود.

نیز به پرداخت دیگر تسهیلات هم اشاره کرد و گفت:بیش از ۱۲میلیارد ریال تسهیلات برای ۷۶ زوج نکا از طریق این شعبه پرداخت شد و از محل صندوق توسعه ملی نیز ۲۵میلیارد ریال برای ۷ نفر نیز تسهیلات ارائه شده است .
رئیس بانک کشاورزی شعبه نکا به خدمات ارائه شده درپرداخت تسهیلات به مددجویان امداد و بهزیستی را به ترتیب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ۷ فقره و یک میلیارد ۶۵۰ میلیون ریال برای ۸ فقره اعلام کرد کرد .
او به دیگر پرداخت های عمومی در سال ۹۷ را رقم ۷۶۰میلیارد ریال برای ۲۶۰۰نفر اعلام کرذد وگفت همه پرداختی در راستای توسعه زیر ساخت ها و توسعه کشاورزی انجام گرفه است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *