اجتماع مردمی بانوان نکایی با موضوع “حجاب حافظ خانواده “برگزارشد/ تصویر

به مناسبت هفته حجاب و عفاف، همایش بزرگ مردمی «حجاب؛ حافظ حریم خانواده» در عصر امروز در مصلای امام خمینی این شهرستان برگزار شد
به گزارش نیکا خبر ، در این همایش که با حضور بانوان نکایی با همت اداره تبلیغات اسلامی ، سپاه ناحیه نکا و مصلای امام خمینی برگزار شد حجت السلام میر احمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه به تبین جایگاه حجاب و تاثی آن بر حفظ و تحکیم خانواده سخنان مبسوطی ایراد نمود .
حجت السلام میر احمدی امام جمعه گلوگاه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر «عفاف و حجاب، را میراث گرانبهای کشورمان دانسته و در مقابل خواستار بسیج عمومی برای مقابله با پدیده زشت بدحجابی در جامعه شد .
وی خواستار آموزش سبک زندگی عفیفانه و تحکیم بنیان خانواده، مهارت افزایی دختران با محوریت آموزش مهارت زندگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و نیز نشست‌های تخصصی و موضوعی از جمله نشست تبیین مبانی و قوانین مربوط به حجاب و عفاف و ترویج الگوی زن مسلمان ایرانی درجهت فراگیر شدن موضوع عفاف حجاب در جامعه شد .
در ادامه این مراسم بانوان شرکت کننده با برگزاری راهپیمایی دزسطح شهر به موضوع حفظ حجاب و مبارزه جدی مسئولان بربدحجابی تاکید نمودند
یادآور می شود : در حاشیه این همایش نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از تلاش بانوان در عرصه تولیدبرگزار شد .



 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *