ابورافع ازبرگزاری جشن مردمی باحضورخادمین حرم رضوی درنکا خبر داد/ عکس

مدیر کانون فرهنگی معراج در شهرستان نکا از برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت و سالروز  ولادت امام رضا(ع) با حضور خادمان و پرچم گنبد رضوی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش نیکا خبر،سید ابورافع حسینی ازبرگزاری برنامه‌های ویژه ولادت امام رضا(ع) با حضور خادمان و پرچم گنبد رضوی در نکاخبر داد و گفت :در نقاط مختلف با حضور خادمین شریف و حمل پرچم بارگاه رضوی دیار نیکان (نکا) به عطر خوش امام رضا معطر خواهد شد .
مجری طرح برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید شهرستان  نکا با اشاره به اینکه کانون فرهنگی معراج فعالیت خود را از سال ۹۶  در این شهرستان  آغاز نموده است تصریح داد : هدف اصلی برگزاری جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید، ترویج سبک زندگی دینی بر پایه معارف ناب در سیره ائمه اطهار به ویژه حضرت رضا (ع) با بهره گیری از ظرفیت های استان قدس رضوی برای حمایت از حرکت های مردمی است.
سید ابورافع حسینی  با بیان اینکه  جشن های زیر سایه خورشید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،افزود: سرکشی از مستضعفان، تکریم و دیدار باخانواده های معظم شهدا، حضور در بیمارستان ها، زندان ها از برنامه های اصلی جشن های بین المللی زیر سایه خورشید امسال است که با حضور خادمان و پرچم گنبد آستان قدس رضوی در این شهرستان در آستانه ولادت امام رضا(ع) به اجرا در خواهد آمد .

وی از برگزاری شب شعر رضوی در غروب پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در فاطمیه  این شهرستان خبر داد و گفت :این برنامه باحضور اقشارمختلف مردم و با اجرای شاعران و مداحان آئینی این شهرستان درمحل  فاطمیه  واقع در کوچه  آیت الله لیموندهی  برگزار میگردد.

مسئول کانون فرهنگی معراج  شهرستان نکا خاطر نشان  کرد: در صبح شنبه ویژه برنامه استقبال از خدام حرم رضوی  در بیت امام جمعه شهرستان نکا بهمراه دیدار مدیران دستگاههای اجرایی انجام خوهد شد و در ادامه نیز حضور خادمین حرم رضوی بهمراه پرچم گنبد علی ابن موسی الرضا (ع) در بیمارستان امام حسین (ع) ، حضور در کارخانه سیمان مازندران (نکآ)حضور در امامزاده عبدالله روستای میانگله ، حضور در بیت  شهید مدافع حرم عشریه و جانباز شهید رضایی وحضور در مرکز نگهداری اعصاب و روان امیدواران مازندران واقع در روستای شهاب الدین با مدیریت دکتر رستمکلایی ، در ادامه حضور در اجتماع خانواده بزرگ شهدای این شهرستان ، حضور در محله آسب پذیر مهرگان ، و انشالله  بعد از نماز مغرب و عشا شرکت در برنامه “جشن بزرگ بزم نور ” در مسجدجامع این  شهرستان از جمله برنامه های مهم خدام بزرگوار حرم امام رضا در این شهرستان خواهد بود .
وی یاد آور شد :این گروه در کوی مهرگان به عنوان یکی از مناطق آسیب دیده نکا نیز حضور یافته و در میان مردم آن منطقه نیز جشن ویژه ولادت امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به برنامه قدردانی و تجلیل از کارآفرینان و نخبگان موفق جوان این شهرستان اشاره کرد و گفت : این برنامه نیز با هدف حمایت از تولید و تشویق جوانان انقلابیدر حاشیه برگزاری جشن بزم نور در مسجد جامع برگزار می گردد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *