ورود کاروان خادمان رضوی به مازندران/ تصویر

سفیران امام رضا (ع) ، دیار علویان را با حمل پرچم بارگاه رضوی متبرک می کنند.
مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران درحاشیه ورود کاروان خادمان حرم رضوی در فرودگاه ساری در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: به منظور اجرای جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با ورود ۴ کاروان خادمان رضوی امروز از مشهد مقدس به مازندران ، دیار علویان در ایام دهه کرامت به حضور سفیران مشهدالرضا متبرک می‌شود.


اسماعیل امام زاده ، افزود: کاروان متشکل از ۱۳ خادم رضوی از ۱۸ تا ۲۳ تیر با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف استان ، پرچم متبرک به بارگاه ملکوتی امام هشتم را به میان مردم خواهند برد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ۲۵۰ برنامه فرهنگی و هنری نیز ایام دهه کرامت با حضور خادمان بارگاه امام هشتم در ۱۸ شهرستان، ۲۵ شهر و ۵۰ روستای مازندران اجرایی می‌شود.
امام زاده، دیدار با خانواده شهدا،دیدار با علما، حضور در بیمارستان‌ها و مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و ندامتگاه‌ها، حضور در مراکز نظامی و انتظامی و توزیع بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی را از دیگر برنامه های خادمان رضوی در مازندران اعلام کرد.


به گفته مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران ؛ جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید، دهه کرامت ،همزمان با سراسر کشور در ۷ کشور حوزه بین‌الملل نیز اجرا می‌شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *