آئین تشییع و خاکسپاری خادم مازندرانی درحرم رضوی / عکس

همزمان با شهادت امام صادق(ع)مراسم تشییه خاکسپاری و ختم قدیمی ترین خادم بهشهری امام رضا (ع) مرحوم قلی زاده در بهشت ثامن الائمه حرم مطهر اتاق ۵۳ با حضور حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی برگزار شد .

به گزارش نیکا خبر ، در پی درگذشت این خادم تلاش گر حرم رضوی پیام قدردانی و امتنان از سوی جناب قلیان ریاست محترم اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان نکا که منتسب به مرحوم قلی زاده است صادر گردید که بشرح ذیل می باشد ….

الهی رضا” برضائک و تسلیما”لامرک
مشیت الهی بر آن قرار گرفت که ناباورانه و زود هنگام در غم فراق پدری دلسوز و مهرورز به سوگ بنشینیم بزرگ مردی که بیش از چهار دهه( ۴۷سال) آستان بوسی درگاه ثامن الحجج را بزرگترین افتخار و مایه برکت زندگی خود قرار داده بود و اینک فضای خانواده هرچند سرد و بی روح شده است اما عطر وجود آن خادم الرضا مداوم و یکریز در محیط خانواده و روح وجان منسوبین و دوستان آرامش آستان ملائک پاسبان روضوی را ارزانی می دارد بدینوسیله با تسلیم و رضا به قضای الهی از حضور گرم و تسلی بخش عزیزانی که ازبدو وقوع مصیبت باحمایت و همراهی در مراسم تشییع در بهشهر و مشهد و شرکت در مراسم سوم وهفتم و خاک سلام و یا با برقرای تماس تلفنی و صدور پیام و پیامک در فصای مجازی همچنین مدیران کانالها و گروههای مجازی بخاطر درج پیامها و اطلاع رسانی مناسب موجبات تسلی خاطر خانواده معزی را فراهم آوردند نهایت تقدیر و تشکر بعمل می آید ان شاء الله روح آن عزیز سفر کرده در جوار مرقد مطهر ولی نعمت خود حضرت رضا علیه آلاف التحیه والثناء متنعم گردد وحضرت حق نیز به ما توفیق جبران زحمت عزیزان در امور خیر و شادی این عزیزان عنایت بفرماید.
ضمنا ادرس خانه ابدی و مرقد آن مرحوم جهت اطلاع دوستان و مجاوران بشرح ذیل می باشد:
مشهد مقدس ، حرم مطهر ، بست شیخ طوسی، صحن جمهوری اسلامی ،بهشت ثامن الائمه۳، بلوک ۹ ، اتاق ۵۳
محمد مهدی قلیان اصالتا و نیابتا از طرف خانواده محترم مرحوم حاج باباجان قلی زاده
همچنین در این راستا نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان نکا نیز پیام تهذیت صادر نمودند بشرح ذیل …..

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان نکا این مصیبت جانگداز رو به جناب قلی زاده فرزند عزیز این بزرگوار که در معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تشریف دارند صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای این خادم امام رضا(ع) خواهان و خواستار می باشد.
روحش شاد و یادش گرامی باد

یاد آور می شود :مدریت و ورزشکاران باشگاه پوریای ولی و اعضای محترم هیات امام علی این باشگاه با حضور در دفتر کار جناب قلیان مراتب همدری خود را به جناب قلیان اعلام داشته اند .
این پایگاه خبری نیز بر خود فرض میدارد ضمن علو درجات برای ان سفر کرده مراتب تسلیت و همدری خود با این خانواده محترم و جناب قلیان اعلام داشته و از ایزد منان جایگاه علین برای مرحوم قلی زاده مسئلت دارد . خدایش بیامرزد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *