امام جمعه نکا : امنیت و سلامت جامعه در گرو رعایت حجاب و عفاف است/ عکس

امام جمعه نکا: باید از کمرنگ شدن حجاب و عفاف در جامعه جلوگیری شود .
به گزارش نیکا خبر ، ایت الله محمدباقر محمدی لایینی» افزود: رعایت حجاب و عفاف اسلامی پیام مهم اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) است و زیبنده کشور اسلامی ما نیست که افرادی با حجاب نامتعارف در جامعه ظاهر شوند.

وی بیان کرد: تاکید بر حجاب و عفاف از تاکیدات مهم قرآن و از دستورات اولیای الهی است که باید از کمرنگ شدن حجاب و عفاف در جامعه جلوگیری و آمران به معروف در این راستا با تذکر لسانی، این مساله مهم را گوشزد کنند.

امام جمعه نکا با گرامیداشت دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) که پشت سر گذاشته شد؛ یادآور شد: بانوان جامعه ما باید حجاب و عفاف را از این بانوی کریمه مدفون شده در کشور ما و اهل بیت(ع) بیاموزند.

محمدی لایینی گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد وجود برخی ناهنجاری ها و بدحجابی در شهرستان نکا هستیم که زیبنده شهر ولایتمدار نکا با دارا بودن بیش از ۴۳۰ شهید نیست و باید خانواده ها در این بخش با دغدغه بیشتری وارد شده و فرزندان را رها نکنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با توسعه فرهنگ غرب گرایی و بی حجابی و بدحجابی، در واقع تلاش دارند تا ارزش ها را در جامعه ما کمرنگ و اسلام را از جامعه ما بردارند که هوشیاری مردم مانع از این کار خواهد شد.

امام جمعه نکا افزود: مردم ما مردمی مومن، ولایی و پایبند به اسلام و ارزش ها هستند و حفظ حجاب از ضرروت های لازم است که باید همگان رعایت و با امر به معروف و نهی از منکر، افرادی را که ناخواسته در دام شیطان گرفتار شده‌اند؛ را به صراط مستقیم، هدایت کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *