زیارت عاشورا در مسجد امام رضا(ع) نکا با عطر شهادت/ تصویر

این محفل به همت پایگاه مقاومت بسیج هیات امنا مسجد امام رضا همچون هفته های پیشین با حضور مردم متدین منطقه در فضای آکنده از عطر شهادت برگزار شد
به گزارش نیکا خبر ؛ مراسم معنوی زیارت عاشورا در مسجد امام رضا شهرستان نکا با حضور پیکر نازنین شهید والا مقام مدافع حرم که پس از سه سال چشم انتظاری به میهن بازگشت عطر خاصی به فضا افزود .


دراین محفل نورانی حاج محمد بزرگرنژاد به قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب آل الله و حضرت امام جعفر صادق (ع) پرداخت .
در ادامه این مجلس با فضیلت حجت السلام ملا کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا با اشاره به اینکه شهدا از تمام امال و آرزوی های خود گذشتند تا دین حفظ بماند خاطر نشان کرد : آنان با اخلاص و ایمان راسخ برای حفظ دین جان در طبق گذاشتند و از تمامی آرزو ها یو دلبستگی های دنیا رخت بر بستند و در مسیر الی الله به فرمان ولی زمانه خود به قربانگاه رفتند و در مقابل دشمنان دین و خدا ایستادند تا شهد شیرین شهادت نوشیدند برای آسایش و امنیت ما .
وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و انقلاب ضمن محکوم کردن جنایت انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ که از سوی مزدوران آمریکا و منافقین کور دل طراحی و برنامه ریزی شده بود یاد آور شد : آنان مردانی بودند راست قامت که مسیر خود را خوب شناختندو ثابت قدم بودند ایمانشان محکم و در خط ولایت و امام رهبری بدین لحاظ دشمنان و منافقین بجهت کینه توزی که با خدمتگذران نظام داشتند این دست انسانها را از بین ما برداشتند .
دادستان انقلاب نکا در ادامه با بیان اینکه هر شهید پرچم است و دارای یک پیام است گفت : آنان برای عزت و آبروی نظام و دین خدا رفتنند بنابراین پیامی که داشتند این بود که از خط ولایت فاصله نگیریم و همواره گوش به فرمان ولی زمان خودمان باشیم این پرچم انقلاب زمانی به دست صاحب اصلی خود خواهد رسید که به آرمانهای نظام مقدس اسلامی و رهبری و امام راحل و شهدای والا مقام وفادار باشیم نه اینکه منتظر کدخدا بمانیم .

وی تاکیدکرد: حرف کدخدا را گوش دادن نتیجه ایی جز ذلت برای کشور نخواهد داشت .
ملا کریمی با قرائت حدیثی از امام صادق (ع) در ادامه یاد آور شد : رئیس مکتب شیعه می فرماید شیعه ما همواره گوش به فرمان ولی زمان خود است بنابراین امروز بر همه واجب است در اطاعت از ولی امر زمان خود “رهبر فرزانه انقلاب” ثابت قدم بمانیم. به ارزش های انقلاب و نظام اسلامی وفاردار باشیم .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *