دادستان نکا : دستگاه قضا با جدیت با اخلالگران نظم و امنیت برخورد می‌کند/ تصویر

دادستان نکا در جمع اصحاب رسانه این شهرستان خواستار تلاش همه دستگاهها برای آزاد سازی سواحل نکا شد .
به گزارش نیکا خبر ،حجت الاسلام ملاکریمی بمناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران شهرستان نکا به تشریع اهمفعالیت های دستگاه قضایی نکا پرداخت و گفت : دستگاه قضایی به دنبال اجرای عدالت و احیای حقوق مردم است و هدف اصلی رئیس قوه قضاییه که تفکر و اقدام عملیاتی دارند اجرایی و عملی کردن منشوری بوده که مقام معظم رهبری برای دستگاه قضا تعیین کردند.

حجت‌الاسلام ملاکریمی افزود:هرفردی که به دنبال اخلال در نظم عمومی مانند مزاحم نوامیس، چاقوکشی و ایجاد رعب و وحشت باشد و امنیت شهروندان رابه مخاطره اندازد و خطوط قرمز را رعایت نکند دستگاه قضا با جدیت با اخلالگران نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم، افزود: کارگروه ویژه نظارت بر کالای اساسی تشکیل شد و با فروشندگانی که در نظم بازار اختلال ایجاد کنند و یا کالایی را احتکار کنند برخورد می‌شود.

ملاکریمی با اشاره به نامگذاری سال رونق تولید تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که در مسیر قانون حرکت کنند حمایت می‌کنیم.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار “این پایگاه خبری”(نیکا خبر ) که بلاخره آزاد سازی سواحل نکا به کجا رسیده است؟ تصریح داد: مهم نیست کی پیگیری کرده و کار به کجا رسیده است اما انتظار داریم همه مسئولان تلاش کنند تا هرچه سریعتر سواحل نکا آزاد و مردم از این مواهب خدادادی بهرمند شوند .
دادستان عمومی و انقلاب نکا گریزی به کم کاری و عدم نظارت بعضی دستگاههای اجرایی در شهرستان زد و گفت : در جریان برداشت ها اگر نظارت و مدیریت مناسب از سوی دستگاه متولی انجام گیرد چه اجباری بر تعطیلی آن واحد و یا تخریب آن بناست ؟ در جریان رانش جاده ها علی رغم اینکه سه ماه از جریان سیل و رانش می گذارد از چند روز قبل مسئولان ورود پیدا کردند انتظار است با جدیت دستگاه متولی ضمن نظارت و مدیریت شرایط را برای مردم دشوار نکنند که لاجرم به نارضایتی آنها از مسئولان گردد .
وی در خصوص تعطیلی بعضی از شرکت ها همانند شن و ماسه شهرستان گفت : عدم مدیریت دراین بخش و عدم نظارت منجربه برداشت های غیر مجاز شد و نهایتا سبب ناراحتی سرمایه گذار شد و از سر ناچاری و عدم حمایت ، تجهیزاتش را از این شهرستان به استان مجاور منتقل نماید و ما از این روند ناراحتیم .
این خبر در حال ویرایش است …

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. قدرت باقری قلعه سری در گفت:

    از دادستاان شهرمون جناب ملا کرمی که شنونذه خوبی برایارباب روجو هستند سپاسگزارم و بسیار لذت بردم از اینکه فرصت حرف زذن رابا ارامش محیا میکند ارزوی سلامتی وارتقا صندلی عدالتش راداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *