امام جمعه نکا: داشتن قدرت اطلاعاتی برای ضربه زدن به دشمن ضروری است

امام جمعه نکا در سالروز فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در دنیای امروز داشتن اطلاعات امری ضروری است، گفت: قدرتمندان دنیا چند برابر قدرت نظامی‌شان، قدرت اطلاعاتی داشته و راه‌های ضربه زدن به دشمن را این‌گونه به دست می‌آورند.
به گزارش نیکا خبر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، به مناسبت سالروز تأسیس تبلیغات اسلامی، در دیدار جمع هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آیینی و فعالان قرآنی با بیان اینکه جامعه هدف ما با جامعه شیطان یکی‌ است، اظهار داشت: ما با یک دشمن بسیار سختی مواجه هستیم که مکر و ترفندش زیاد است و راه پیروزی بر شیطان توکل کردن به خداست.

وی ادامه داد: ما باید مخاطب و دنیای اطراف خودمان را بشناسیم و آماده یک جنگ سخت باشیم و سربازانی که در این راه کار می‌کنند باید بروز باشند.


این مسئول با بیان اینکه در دنیای امروز داشتن اطلاعات امری ضروری است، گفت: قدرتمندان دنیا چند برابر قدرت نظامی‌شان، قدرت اطلاعاتی داشته و راه‌های ضربه زدن به دشمن را این‌گونه به دست می‌آورند.

محمدی لایینی افزود: ما باید با یک لشکر نرم افزاری فضای مجازی اطلاعاتی در عمق مخاطبان و افکار و دل و ذهن آنها نفوذ پیدا کنیم و خواسته‌ها و دغدغه‌ها و شبهات‌شان را بدانیم.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی باید فراوظیفه عمل کرده و با جدیت بدانیم که به مراتب زورمان بیشتر از شیطان خواهد بود.

این مسئول سفر نخست وزیر ژاپن را به ایران تحقیری برای آمریکا عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی با یک موضع گیری می‌تواند طومار آمریکا را درهم بپیچد.

محمدی لایینی با اشاره به فعالیت ۱۶۵ هیئت مذهبی در شهرستان نکا و فعالیت‌های وسیع هیات مذهبی در کنار سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این حوزه نیاز به کار زیادی دارد و باید شناسایی آسیب‌های داخلی را جدی بگیریم و یک شناسنامه اطلاعاتی خوب تهیه کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *