از مقام شامخ علما و شهدای زرندین پائین نکا تجلیل شد / تصویر

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم یادواره شهدای زرندین پائین نکا گفت : امام خمینی (ره) نخستین کسی بود که در مقابل اسلام آمریکایی(سکولار ) ایستاد و آن را باطل کرد.
به گزارش نیکا خبر، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی در مراسم یادواره شهدا و علمای زرندین پائین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان نکا بر ضرورت احترام به شهدا و تداوم راه آنها تاکید کرد و گفت:شهدای ما پرورش یافتگان اسلام ناب محمدی در پی اطاعت از فرمان ولی امر زمانه خود امام خمینی (ره) جان در طبق اخلاص گذاشتند و در وصیت نامه هایشان سفارش کردند تا همواره مردم در خط ولایت باشندو حافظ آرمانهای نظام مقدس اسلامی باشند وی تاکید کرد :انقلاب اسلامی با شعار اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی روی کار آمد و دوران هشت ساله جنگ تحمیلی نیز اسلام و مقاومت، ایران را نجات داد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در ۴۰ سال اخیر انقلاب با اسلام به آزادی و استقلال دست یافته است.
وی با اشاره به رهبری بی بدیل امام خامنه ای در چند دهه اخیر گفت: منظومه فکری رهبری باید تدوین و بازخوانی شود چرا که در این مدت رهبری به همه اوضاع اشراف داشته و همواره به ملت امید داده اند.
وی پیامی به ترامپ و ایادی آنان اعلام کرد: ملت ما تا زمانیکه درخط ولایت هستند و پیرو اسلام ناب محمدی چنانچه دشمن بدترین شرایط را بر مردم ما تحمیل کند از مقاومت دست بردار نیستند هر روز بالنده تر و پویا تر از گذسته مسیر خود را ادامه خواهد داد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *