پیام تبریک ابوالحسنی به پهلوان حسین دلیری

سید رضا ابوالحسنی رئیس هیات ورزشی همگانی بسیج استان مازندران انتصاب پهلوان حسین دلیری را در مسند جدید تبریک گفت .
به گزارش نیکا خبر ، درپی انتصاب  آقای دلیری به سمت معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، سید رضا ابوالحسنی رئیس هیات ورزشی همگانی بسیج استان مازندران و مدیر باشگاه پوریای ولی شهرستان نکا،انتصاب وی را  تبریک گفت و برای موفقیت او  و همکارانش آرزوی سلامتی و بهروزی نموده است .

در بخشی از پیام آقای ابوالحسنی آمده است” بی شک پهلوان دلیری ماندگارترین چهره خدمتگزار ورزش مازندران بوده و همچنان متعهدبرجایگاه خدمت رسانی بر اساس روحیات و منش پهلوانی ، جوانمردی در ورزش بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری ،همواره بدنیال فرهنگ پهلوانی در بین ورزشکاران خصوصا ایثارگران و فداکاران این عرصه بوده و هست “.
او در پیام خود تصریح داد : عملکرد پهلوان حسین دلیری در ورزش مازندران به قدری خوب است که او را خوشنام ترین و ماندگارترین چهره ورزشی این استان می دانند.

ابوالحسنی یاد آور شد :دلیری نشان داده که در هر منصبی می تواند اثرگذاری بالقوه ای داشته باشد کما اینکه در مدیریت ورزش شهرستانهای جویبار ،نکا و فریدونکنار به اثبات رساند .
مدیر باشگاه پوریای ولی نکا ،در ادامه متن پیام خود خطاب به حسین دلیری نوشت : بی گمان حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه،نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد گردید.
او ادامه داد : این انتصاب که قطعا نشآت گرفته از توانمندی های علمی و مدیریتی و کارنامه درخشان حضرتعالی در خدمت رسانی بوده را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده واز خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در تمام مراحل زندگی مسئلت دارم..
همواره سالم و درسایه توجهات حضرت ولی عصر و زعامت مقام عظمی ولایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ایی مصون و موفق به توفیقات الهی باشید .
اراتمند :سید رضا ابوالحسنی
رئیس هیات ورزشهای همگانی بسیج استان مازندران ۲۷ خرداد ۹۸

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *