ورود سپاه کربلا برای همکاری در ایجاد زیر ساخت های فرهنگی اجتماعی درمحلات آسیب پذیر/ ویدئو+ عکس

صبح امروز  با حضور سرهنگ رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا ، سرهنگ غفارپور مسئول ورزش بسیج استان ، سرهنگ افشار مسئول سازمان بسیج ورزشکاران ، دادستان شهرستان نکا فرماندار و روسای دستگاههای اجرایی ،فرمانده  سپاه نکا ، فرمانده انتظامی و شهردار ،جلسه قرارگاه جواد الائمه شهرستان شهرستان در خصوص مقابله با آسیبهای اجتماعی  بستر سازی و احیای حداق امکانات رفاهی اجتماعی در مناطق کوی مهرگان و مسکن مهر در سالن جلسات  سپاه ناحیه نکا برگزار شد .

به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ رضایی جانشین  سپاه کربلای  مازندران  با اعلام اینکه سپاه در کنار فعالیت های اقتصادی به موضوع کارهای  فرهنگی با اهتمام جدی ورود خواهد کردتصریح داد : انتظار میرود که مسئولان  بسترهای لازم  را بگونه ایی مهیا نمایند تا برای مردم همان محله همانند دیگر شهروندان حداقل رفا و امکانات اجتماعی فرهنگی فراهم و نیز زمینه اشتغال   آنان بوجود آید .

 سرهنگ رضایی گفت : ۱۷ محله  آسیب پذیر در ۱۴ شهرستان مازندران وجود دارد که با مشکلات و معضلات فرهنگی  رفاهی و اقتصادی  مواجه هستند  امیدواریم با کمک مسئولان  مدیران اجرایی مسئولان فرهنگی و خود مردم بتوانیم شرایط را برای آنها بصورت مطلوب در آوریم
جانشین سپاه کربلا  در حاشیه جلسه قرارگاه جواد الائمه نکا  از ورود سپاه به کمک مدیران دستگاههای اجرایی در محلات آسیب پذیر خبر داد و گفت : سپاه در کنار فعالیت های اقتصادی به موضوع کارهای  فرهنگی با اهتمام جدی ورود تا حصول نتایج مثبت  در کنار مردم خواهد بود .
او گفت : الان  شرایط در محلات آسیب پذیر نامطلوب است گرچه  در گذشته و در سنوات قبل ، اقدامات مثبت  صورت گرفته است اما این میزان کافی نیست نیاز به عزم همه دستگاهها  همراه با مردم است .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نیمی از مردم آمریکا در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن هستند . ایران به راحتی می توانید به پایین مغلوب ساختن پیشی جستن در بسیاری از . از آنجا که نیمی از مردم آمریکا با ایران وابسته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *