قتل پدر شهید نجفی و همسرش در بهشهر

حاج علی نجفی، پدر شهید عیسی ( محمدعلی) نجفی شب گذشته به همراه همسرش در بهشهر به قتل رسید.

به گزارش نیکا خبر و به نقل از فارس ؛حاج علی نجفی پدر شهید عیسی (محمدعلی) نجفی و همسرش در بهشهر به قتل رسیدند و این خبر توسط پزشکی قانونی مازندران تایید شده است.

در حالی که بعد از یک روز روزه‌داری، مردم بهشهر شب آرامی را در پنج‌شنبه شب ۲۶ اردیبهشت ماه سپری می کردند؛ ناگهان خبر این حادثه تلخ و قتل پیر مرد و پیرزنی در بهشهر دل‌ها را آزرده کرد.

خبر در فاصله زمانی کوتاه در شهر پیچید و در فضاهای مجازی پخش شد؛ اما اطلاع دقیقی از چگونگی قتل و یا دستگیری قاتل یا قاتلان در اختیار نبود و مراجع امنیتی و نظامی هم در همان ساعات اولیه این خبر را تایید نکردند.

با کشف اجساد توسط پزشکی قانونی و نیروی انتظامی و امنیتی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این باره گفت: شب گذشته خبری مبنی بر کشف جسد پیرزن و پیرمرد بهشهری در منزل مسکونی به پزشکی قانونی و نیروی انتظامی این شهرستان گزارش و کارشناسان پزشکی قانونی برای پیگیری بیشتر به منطقه اعزام شدند.
علی عباسی افزود: شواهد حکایت از قتل این زوج دارد و جزئیات بیشتر حادثه به دلیل فرار قاتل یا قاتلین پس از دستگیری اعلام خواهد شد.
ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی و کارشناسان اداره جنایی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.
این در حالیست که برخی از منابع از بریده شدن شاهرگ این زوج خبر داده‌اند و با توجه به اینکه قاتل یا قاتلین فراری‌اند؛ اطلاع‌رسانی دقیق درباره چگونگی این ماجرا از سوی مراجع نظامی و امنیتی در این مورد، به بعد از طی مراحل قانونی و بررسی کارشناسی موکول شد.
علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز با ارسال پیامی در فضای مجازی با تسلیت این حادثه، از نیروی امنیتی و اطلاعاتی خواست تا با قید فوریت نسبت به شناسایی، معرفی و مجازات عاملان این واقعه تاسف بار اقدام کنند.
شهید عیسی (محمدعلی ) نجفی، اول شهریور ۱۳۴۲ در متکازین بهشهر به دنیا آمد؛ تحصیلات خود را تا مقطع راهنمایی ادامه داد و پس از انقلاب اسلامی به خدمت لشکر ۲۵ کربلا سپاه پاسداران درآمد و هنگام حمله رژیم بعث به خاک عزیز کشورمان به جبهه‌های دفاع حق علیه باطل شتافت
شهید نجفی طی بمباران رژیم بعث در منطقه حلبچه در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۶۶ به درجه شهادت نائل شد و در تاریخ ۶ فروردین ۱۳۶۷ در بهشت زهرای بهشهر به خاک سپرده شد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *