جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) وهماهنگی روز قدس در نکا برگزارشد/تصویر

فرماندار نکا بر هرچه منسجم تر و با شکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور حداکثری در مراسم ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد. ‎
به گزارش نیکا خبر ، توحیدی مقدم فرماندار نکا درجلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) و هماهنگی راهپیمایی روز قدس بیان داشت: امام راحل پیام آور آزادی، شکوه ، عزت و ایستادگی ملت ایران بود و ما هرچه داریم از برکت ایشان است.
نماینده ارشد دولت در شهرستان نکا تاکید کرد: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین فرصت برای پرداختن به شخصیت امام (ره) و تبیین و ترویج افکار و اندیشه های ایشان برای نوجوانان و جوانان است.
توحیدی مقدم افزود: روز جهانی قدس و ارتحال حضرت امام روزهایی فراموش نشدنی است ، تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازتاب رسانه‎ای از حضور باشکوه مردم در این مراسمات بویژه راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشیم.چون دشمنان تمامی برنامه های ما را رصد می کنند .


وی با اعلام اینکه شرایط منطقه امروز بسیار حساس است تاکید کرد ، : روز قدس امسال باید باشکوه تر از دیگر سنوات برگزار شود .


توحیدی مقدم در بخش دیگر از سخنان خود به شخصیت کاریزمایی امام راحل اشاره کرد و گفت : جهان انقلاب اسلامی را با شخصیت امام راحل می شناسد جایگاه مرجعیت ، حضور با صلابت مردم سبب ساز پیروزی انقلاب شد .
وی تاکید کرد : نگه داشت انقلاب اسلامی کار سخت و دشوار ونیز هزینه بردار است بنابراین تلاش کنیم بزرگداشت چنین آیئنی مردم محور باشد قطعا دشمن تحرکات ما را زیر نطر دارند و اینگونه برنامه ها هم تاثیر داخلی و هم تاثیر خارجی خواهد داشت وظیفه اخلاقی اداری شرعی همه به موضوع معطوف است که هماهنگ در جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این دو روز مهم تلاش کنیم .

گالری تصاویر

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *