ضیافت افطاری فرهنگیان شهرستان نکا در ارگ کیان

با حضور فرماندار  معاونین و بیش از ۱۳۰۰ معلم و اقشار مختلف جامعه  فرهنگیان  نکا ضیافت  افطاری  در مجموعه گردشگری و رستوران ارگ کیان شهرستان  نکا واقع در روستای زرندین  سفلی برگزار شد .

به گزارش  نیکا خبر ، دکتر  رضاپور معاون پشتبانی و توسعه اداره آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تبریک ماه مبارک و خیری مقدم به مدعوین خاطر نشان کرد : انتخاب این مجموعه برای ضیافت افطاری بجهت این بود شما لایق  بهترینها هستید ودوم اینکه برنامه ضیافت افطاری و استفاده از مجموعه ارگ کیان با نیت خیر خواهانه جناب دکتر کیانی بصورت رایگان  انجام گرفته و آموزش و پرورش با همت خیرین تنها بخشی ازهزینه را متقبل  شده اند . در این جلسه فرماندار نکا در سخنانی  گفت :برنامه ریزی در آموزش و پرورش نیازمند نگاه ویژه و برتر است

توحیدی مقدم گفت: برنامه ریزی در آموزش و پرورش نیازمند نگاه ویژه و برتر است و همه باید در این حوزه تلاش کنند.

«عبدالجواد توحیدی مقدم»، در آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان نکا همزمان با ماه مبارک رمضان و تبریک ایام افزود: تلاش برای بزرگداشت مقام معلم زمان و مکان نمی شناسد و باید در تمام دوران از زحمات معلمان تجلیل شود.

وی با اعلام اینکه تکریم مقام معلم، تکریم علم و اندیشه و آگاهی است؛ یادآور شد: قدردانی از تلاش معلمان، قدردانی از تعلیم و تربیت و تلاش در این حوزه است.

فرماندار نکا تعلیم و تربیت را از شئون الهی دانست و تصریح کرد: معلمان منشاء تحول های عظیم در کشور هستند و جامعه همواره مدیون دلسوزی های معلمان است.

توحیدی مقدم افزود: معلم، با تعلیم و تربیت و تولید علم، گام مهمی برای دوری از زشتی و آلودگی به دانش آموزان بر می دارد و زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است.

وی گفت: معلمان در جامعه ما نقش مهمی در عرصه های مختلف برعهده دارند و با تعلیم و تربیت مناسب دانش آموزان، زمینه رشد و کمال آنان را فراهم می آورند.

شایان ذکر است در پایان این برنامه ضیافت افطاری از تلاشگرات  ستاد گرامیداشت هفته معلم قردانی شده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *