دستگیری محتکر میلیاردی دارو و لوازم پزشکی در بهشهر

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴ میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان بهشهر خبر داد.
به گزارش نیکا خبر و به نقل از ایسنا مازندران، حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسايي محتکران کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهربا انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همکاري کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر ۴میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل ماموران موفق به کشف ۲ هزار و ۳۵۰ قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال شدند.

مفخمی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *