آئین تجلیل و تکریم از ۳۰ معلم نمونه استانی و شهرستانی نکا/ تصویر

فرماندار نکا: معلمان نقش تعیین کننده در امور مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه دارند و از این تصمیم سازان در مقاطع مختلف استفاده شود. ‎
به گزارش نیکا خبر ،عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا ، در همایش تجلیل از معلمان نمونه شهرستان نکا در سالن پژوهش سرای ابوریحان بیرونی این شهرستان افزود: استفاده از نظرات کارشناسی و فنی معلمان در عرصه های مختلف گامی مهم برای توسعه است.
وی از معلمان و جامعه فرهنگی بعنوان قشر اثرگذار در جامعه نام برد که نقش تعیین کننده در امور مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه دارند و باید از این تصمیم سازان در مقاطع مختلف استفاده شود.
فرماندار نکا در ادامه تصریح داد : باید با ارائه خوراک مناسب علمی و فرهنگی به دانش آموزان، برای تربیت و ساختن انسان های اثرگذار در آینده تلاش شود و این از وظایف مهم معلمان در جامعه است که باید با خلاقیت ارائه شود.
همچنین در این مراسم مدیرآموزش و پرورش شهرستان نکا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان گفت :تجلیل شدگان از بین ۲۰۰۰فرهنگی در شهرستان نکا انتخاب شدند .
وی خاطر نشان کرد :در شهرستان نکا ، ۱۷۸ مدرسه و۸۵۲کلاس درس وجود دارد که تعداد ۱۹۵۵۰ دانش آموزش در مقاطع مختلف در آن مشغول به تحصیل هستند
درپایان این مراسم از ۳۰ تن از معلمان نمونه نکایی در سطح کشوری، استانی و شهرستانی تجلیل شد.




دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *