راهپیمایی منتظران ظهور در نکا برگزار شد / تصویر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی  شهرستان نکا گفت: به مناسبت پانزدهم شعبان، میلاد حضرت قائم (عج) که مصادف با یکم اردیبهشت ۹۸ راهپیمایی  منتظران ظهور با عنوان ‘حماسه حضور به سوی ظهور’ در نکا برگزار شد.
به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام سیف الله سهرابی  افزود: این راهپیمایی با حضور مداحان و   هیات مذهبی  شهرستان ، ازساعت ۱۷عصر نیمه شعبان از مصلای  امام خمینی   آغاز و به مرکز فرهنگی دفاع مقدس (حرم مطهرشهدای گمنام)  ختم شد.

سهرابی با قدردانی  از متولیان برگزاری  این برنامه معنوی ، از همراهی  پرسنل انتظامی و پلیس  راهور ونیز ستاد نماز جمعه و تولیت آستان مقدس  شهدای گمنام  تشکر کرد .

وی هدف از برگزاری این مراسم را اعلام سربازی برای  صاحب الامر و الزمان و نیز  گسترش فرهنگ مهدویت  و گرامیداشت میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابنک آسمان امامت و ولایت اعلام کرد .

او گفت :این  برنامه  برای اولین بار در این شهرستان برگزارشد و اجتماع کنندگان در گلزار شهدای گمنام با خواندن دعای فرج ، سلامتی و تعجیل  فرج آن حضرت  را از ایزد منان مسئلت نمودند.


وی، با اشاره به اینکه شناخت امام زمان (عج) نباید تنها به روزهای خاصی تعلق داشته باشد، اظهار داشت: باید به شایستگی، فرهنگ انتظار را برای آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان تبیین کنیم زیرا در جامعه ای که فرهنگ انتظار وجود داشته باشد شاهد ولایت پذیری مردم نیز هستیم.
سهرابی با بیان این که دشمنان به دنبال تحریف مهدویت در جامعه اسلامی هستند، گفت: برای مقابله با این ترفند دشمنان، باید برای برگزاری جشن های هفته مهدویت و نیمه شعبان ممارست ویژه داشته باشیم تا جوانان، آگاهی و شناخت بیشتری از فرهنگ انتظار و ویژگی ها جامعه مهدوی کسب کنند.
رئیس  اداره تبلیغات اسلامی  نکا تصریح داد : مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی وظایف خود را در زمان غیبت امام زمان (عج) انجام دهند و از این باور دینی در مقابل تهاجم عقیدتی و فرهنگی دشمنان بهره گیرند.


دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *