خامیاران رضوی در مازندران درساخت مسکن سیل زدگان مشارکت خواهند کرد / عکس

گردهمایی مسئولین کانون خادمیاران رضوی محله ای و مساجد شهرستان نکا با حضور آزادی کناری مسئول امداد مستضعفین نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران در مسجد مهدیه نکابرگزار شد .
در این گردهمایی پیرامون فعالیتهای اصلی مسئولین کانون های خادمیاری بویژه در حوزه محرومین به جهت هماهنگی و جمع آوری نذورات امام رضا(ع) از مردم و خیرین رضوی و همچنین شناسایی دقیق محرومین و مستمندان منطقه و همچنین موضوع مهم سیل و اتفاقات اخیر و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده و ارسال همه این کمک ها گفتگو شد.


به گزارش نیکا خبر ، مسئول امداد مستضعفين نمايندگي آستان قدس رضوي مازندران گفت:نمایندگی آستان قدس رضوی با همت بیش از ده هزار خادمیار مازندران در جهت کمک به خسارت دیدگان ناشی از سیل استان در ساخت بیش از هفتصد مسکن برای سیل زدگان نیازمند بنام امام رضا (ع) مشارکت می نماید .
رضا آزادی کناری امروز در جمع مسئولین کانون خادمیاران رضوی محله ای و مساجد که در مسجد مهدیه شهرستان نکا با هدف هم افزایی برای بررسی چگونگی کمک رسانی به حادثه دیدگان ناشی از سیلاب اخیر مازندران تصریح داد: هر یک از خادمیاران می توانند با پرداخت حداقل مبلغ یکصد هزار تومان در این کار خیر مشارکت نماید ضمن اینکه این برنامه در جهت خرید مصالح بمنظور ساخت و بهسازی منازل آسیب دیدگان با مشارکت دیگر نهادهای مسئول ، بسیج سازندگی سپاه ، کمیته امداد و بهزیستی در راستای اجرای طرح بازسازی مسکن سیل زدگان بزودی اجرا خواهد شد. وی خسارت وارده در سطح کشور را بین ۱۲ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان تخمین زد و گفت: دولت به تنهایی قادر نخواهد بود جبران خسارت نماید چون خسارت وارده در ۴ سطح منابع عمومی ، کشاورزی ، تجاری و مسکونی بسیار سنگین و همت بلند و عزم ملی می طلبد . شایان ذکر است : شهرستان نکا بیش از ۱۲۴۵ خادمیار دارد

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *