قدردانی شهردار نکا از پاسداران و جانبازان سر افراز انقلاب / تصویر

شهردار نکا با برگزاری نشست ویژه بمناسبت روزپاسدار و روزجانباز ضمن تبریک ا اعیاد شعبانیه از حماسه آفرینی و نیز اثار و گذشت پاسداران و جانبازان قدردانی نموده است .
به گزارش نیکا خبر ، دکتر احمدی با اشاره به سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسين(ع) و ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاريخ انسانيت حضرت ابوالفضل (ع) یاد حضرت امام خمینی (ره) را که به میمنت و پاسداشت این ایام معظم روز پاسدار” و “روزجانباز”نام نهاد گرامیداشت .
وی با تجلیل از خانواده معظم شهیدان و پاسداران و تکریم جانبازان تصریح کرد : ملت ايران آسايش و آرامش امروز خود را مديون غيورمردي و جانفشاني اين بزرگمردان است بطوریکه در هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ايمان به خداوند متعال، غيورانه از كشور و كيان جمهوري اسلامي ايران دفاع كردند و آزادگي را براي ملت ايران به ارمغان آوردند.
شهردار احمدی تصریح کرد : ایثارگران و جانبازان مفهوم آزادي و آزادگي را در فرهنگ لغت اين سرزمين معنا بخشيدند و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در استمرار راه امام راحل عظیم الشأن تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.درپایان دکتر احمدی و جناب سرهنگ شعبانی فرماندهی محترم شهرستان نکا از جانبازان شهرداری تقدیر بعمل آوردند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *