سرهنگ شعبانی :سپاه یادگارگراسنگ امام راحل و خادم ملت است/ تصویر

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا بمناسبت هفه پاسدار در نشست خبری با اصحاب رسانه شرق استان به تشریح اقدامات موثر بسیج مردمی و نیروهای سپاه پاسدران در حادثه سیلاب اخیر پرداخت .
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ مجید رضا شعبانی عصر دیروز در نشست کنفرانس خبری خود با اصحاب رسانه شرق مازندران ضمن تبریک سال رونق اقتصادی و هفته پاسدار منصب پاسداری را یادگار گران سنگ و ارزشمند خمینی کبیر دانست و گفت: سپاه پاسدران خود را خادم ملت سرباز ولایت و پاسدار اسلام می داند و درتمامی عرصه ها به منظور کمک دولت به فعالیت های خدماتی و عمرانی می پردازد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان نکا به مناسبت سالروز میلاد امام حسین (ع) وهفته پاسدار ،سوم شعبان راروز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام اعلام کرد و در ادامه گفت : روز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوتی بنی امیه نجات داد.
او گفت :همه باید به تناسب مسئولیتی که داریم پای کار انقلاب باشیم و همانند دیروز که به امام امت و پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز اقتدا می نمودیم امروز نیز در خط ولایت گوش به فرمان فرماندهی کل قواه رهبر فرزانه انقلاب ،حق پاسداری از انقلاب اسلامی را به خوبی ادا کنیم .

وی از اصحاب رسانه و خبرنگاران بعنوان پاسداران رسانه انقلاب یاد کرد و گفت : پاسداری از انقلاب تنها وظیفه سپاه نسیت بلکه همه آحاد مردم هر منصبی که دارند و دل در گرو انقلاب و آرمانهای بلند امام راحل دارند مسئولیت نگهداری و حفظ دستاوردهای انقلاب را تا زمان ظهور حجت حق به دوش خود خواهند داشت .

سرهنگ شعبانی گفت : سپاه پاسدران از دریای بیکران مردم شکل گرفت و با اندیشه عاشورایی خود تا مهدویت ادامه خواهد داشت .
او گفت : سپاه نهاد انقلابی برای تحول کشور و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها میدان داری خواهد نمود .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکادر ادامه به تشریح اقدامات و فعالیت های این نیرو در جریان سیلاب و برف آغازین روزهای سال جدید اشاره کرد و گفت : این نیرو با تمام توان در کنار مردم با بسیج کنندگی خود توانست به بیش از ۳۰۰۰ هزارنفر خدمات بهداشتی درمانی بهمراه توزیع بیش از ۵۰ میلیون تومان اقلام دارویی وبه ۹هزا نفرخدمات ارائه نمود که می توان به توزیع سبد کالا در بین آ سیب دیدگان و اقشار محروم ، پاکسازی منازل از گل و لای سیلاب و .. اشاره نمود و در این راستا بیش از ۱۲۰ گروه جهادی فعالیت داشتند
سرهنگ شعبانی یاد آور شد :در مانور بزرگ خدمت رسانی سپاه ،بیش از ۱۰۰ دستگاه ماشین الات سنگین بسیج سازندگی بکارگیری و ۱۰ کیلومتر ازجاده های اصلی و فرعی بازگشایی شده است.

وی گفت : درطول این ایام بیش از ۳۰ مورد بازدید منطقه ایی با حضور مسئولان منجمله امام جمعه محترم فرماندهان تلاشگر سپاه استان ، نماینذه محترم مردم در مجلس شورای اسلامی فرماندار محترم معاونین و بخشدار و نیز دیگر مسئولان با هدف بررسی آخرین وضیعت احصا اطلاعات بررسی نیازمندیها و نیز بررسی راهبر های لازم در جهت خدمت به مردم آسیب دیده انجام گرفت .
وی در پایان به مسئولان پیشنهاد داد: سپاه امادگی دارد در کنار دولت بعنوان بازوان پرتوان دیگر مدیران به ارائه خدمات عمرانی و سازندگی بپردازد .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *