صحرا گرد : سیلاب اخیرخسارت ۲۱میلیارد ریالی به آبفار نکا وارد ساخت

مدیر آبفار شهرستاننکا ضمن تبریک سال جدید و اظهار امیدواری بجهت بهره گیری کامل از رهنمودهای مقام معظم رهبری میزان خسارات وارده به تاسیسات و خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای سطح شهرستان به دلیل بارش برف و باران و طغیان رودخانه ها و هم چنین رانش زمین و کدورت آب چشمه ها مواردی را اعلام کرد .
به گزارش نیکا خبر ، مهندس الیاس صحراگرد در خصوص خسارت به خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاهای سطح شهرستان که ناشی از طغیان رودخانه ها و رانش زمین بدلیل بارش شدید باران روی داده که بر اثر این حوادث گفت : حدود ۱۷کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع روستاها دچار خسارت و رانش قرار گرفته که میزان خسارت مالی این حوادث به مبلغ ۱۱۲۹۰ میلیون ریال می باشد.
وی همچنین میزان خسارت به تاسیسات شامل بهسازی چشمه ها و مخازن و منهول و شیرآلات،و … روستاهای شهرستان به مبلغ ۹۹۰۰ میلیون ریال عنوان نموده است.

مهندس صحراگرد جمع خسارت وارده تا این لحظه خطوط و تأسیسات در سطح شهرستان به مبلغ۲۱۱۹۰ میلیون ریال می باشد که جهت خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت نیازمند تخصیص اعتبار در این حوزه می باشیم.
مدیر آبفار شهرستان نکا از شرایط مطلوب وضعیت منابع آبی روستاهای سطح شهرستان خبر داد و ازکلیه مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص فرماندار و نماینده و امام جمعه محترم و اعضاء مدیریت بحران شهرستان و مدیر عامل محترم شرکت آبفار مازندران و کلیه همکاران ستاد بحران آبفار شهرستان و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای تحت پوشش و غیر تحت پوشش جهت هماهنگی و همکاری جهت رفع بحرانهای اخیر تقدیر و تشکر نمودند.
درپایان مدیر آبفار شهرستان از آمادگی کامل امور شهرستان جهت توزیع پرکلرین در بین روستاهای غیر تحت پوشش جهت کلرینه کردن آب شرب خبر داد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *