سومین مرحله خدمات رسانی ارتش به مناطق محروم نکا/ ویدئو+عکس

خدمت مهم نیست کجا انجام گیرد مهم اینکه خدمت برای مردم باشدروزی برای میهن درسنگر دفاع مقدس و امروزدر روستای سنگر ؛
به گزارش نیکا خبر ، اینجا روستای سنگر از بخش هزار جریب نکاست که پرسنل ارتش “از پادگان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران “با حضور در میان مردم آسیب دیده از جریان برف و سیلاب و رانش زمینها ، در راستای اطاعت از فرمان فرماندهی کل قواه  امدند تا با توزیع سبد کالا و ارزاق عمومی شامل برنج مرغ روغن چای قند و…..بتوانند بخشی از آلام آنها را کاهش دهند .
سرهنگ رمضان صادقی با بیان این مطلب تصریح داد :ارتش همواره در کنار مردم هست و هرجا احساس نمایند مردم در تنگاقرار داشته باشند در صحنه حاضر خواهد بود و به خدمات رسانی می پردازد .

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. امام سجاد(علیه السلام) در رساله حقوق می فرماید: «حق کسی که به تو خوبی می کند این است که از او تشکر نمایی و احسانش را به زبان آوری و از وی به نیکی یاد کنی و میان خود و خداوند برایش خالصانه دعا کنی. اگر چنین رفتاری کردی، بدون شک در نهان و آشکار از او قدردانی کرده ای. علاوه بر آن اگر روزی توانستی نیکی او را جبران کنی، سعی کن جبران نمایی»
    زبان وقلم عاجزاز تشکر،از این همه فداکاری وایثار عزیزان ارتش وسپاه وبسیج وهلال احمرو…در کمک رسانی به مردم شریف شهرها واستانهای درگیر سیل وسیلاب مخرب،عزیزان ایثارگر
    همه قدر تلاش های جهادی شما را می دانند.خداحافظ شما باشد.دست مریزاد.آفرین بر همت جهادی شما سربازان وعاشقان ولایت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *