رضایی از خسارت ۴۰میلیاردی به مجموعه ورزشی نکا خبر داد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا امشب در گفتگو تلفنی خود با این پایگاه خبری از خسارت ۴۰ میلیارد ریالی به بخش های مختلف ورزشی شهرستان نکا خبر داد .
به گزارش نیکا خبر ، مجتبی رضایی امشب با اعلام اینکه در جریان سیل اسفند ۹۷ مجموعه ورزشی زمین ورزشی استخر تربیت بدنی کامل غرق در آب شد خاطر نشان کرد :به تاسیسات برقی و بخش های مختلف موتور خانه خسارت سنگینی وارد شدشاید نتوان جبران کرد .


او گفت :در اثر طغیان نکا رود مجموعه چمن مصنوعی شهدای نکا تا ارتفاع یک متر به زیر آب رفت و هم اکنون پر از گل و لای شد امکان بازشگت اولیه وجود ندارد .
وی تصریح داد ، با یکی از پیمانکاران شهر قراردادی منعقد شد مبنی بر پاکسازی و برداشت گل و لای از مجموعه چمن مصنوعی شاید بتوانم این زمین را احیا نمایم اما اینکه به حالت اولیه بازگردد بعید می دانیم منتهی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد .
رضایی گفت:در کلدر سیلاب اخیر بسیاری از زمینهای روستا دچار آب گرفتگی شد و در مجموع در برآورد اولیه بیش از ۴میلیارد تومان به بخش ورزش شهرستان نکا خسارت وارد شد .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا بزوید با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در نکا موضوع مورد بررسی قرار خواهد گفت و انتظار است ستاد بحران استان نگاه ویژه ایی در موضوع پیگیری و تکمیل دیواره نکارود در جهت جلوگیری از سیلابهای اینچنینی داشته باشند

.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *