خطیب موقت جمعه نکا:دشمنان از بدو انقلاب همواره بدنبال اسلام هراسی بودند

خطیب موقت نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرستان نکا اعلام کرد : بهار فصل طبیعت است. این زینت زمین است و اما زینت انسان، ایمان است. امید است خداوند ما را از این زینت معنوی بهرهمند گرداند.

به گزارش نیکا خبر ، حجت الاسلام مختار نظری در خطبه های نماز عبادی سیاسی مصلای امام خمینی شهرستان نکا ضمن دعوت خود و همگان به تقوا به نقل از امام اول مسلمین گفت :آن حضرت فرمودند: هرکسی تقوای الهی داشته باشد، خداوند، همّ و غم را از دل او بر می دارد و آنان را از تنگنا خارج می کند.


امامت موقت نماز جمعه نکا گفت : بحث اسلام هراسی که دشمنان از بدو انقلاب تاکنون در بین ملل مختلف مطرح می کنند تا به گمان خود گرایش مردم را به سمت دین اسلام مانع شوند و حال آنکه اسلام دین رحمت است و آورنده او نیز الگوی رحمت و مهربانی است.


وی گفت : دشمنان برای رسیدن به این هدف از میان مسلمانان گروههای انحرافی تروریستی ایجاد کردند و با اعمال وحشیانه آنان مردم دنیا را نسبت به اسلام بدبین کنند و نفرت به وجود آوردند مثل داعش و طالبان و اخیرا حادثه نیوزلند و حال آنکه حادثه نیوزلند را یک جریان مسلحانه می دانند نه تروریستی ولی مردم دنیا جریان شیطانی آنان را متوجه خواهند شد.


او در بخش پایانی خطبه دوم نماز جمعه تصریح داد : سال به نام «رونق تولید» معرفی شد. سال گذشته اقدامات خوبی در حمایت از کالای ایرانی صورت گرفت و مردم هم به سمت کالاهای ایرانی روی آوردند و اما اثرات رونق و حمایت تولیدات داخلی:
۱) خروج از وابستگی به دیگران.
۲) افزایش اشتغال.
۳) ارتقاء توان پولی کشور و ارزش ارز داخلی.
۴) افزایش درآمدهای ناشی از مالیات و جبران کسری بودجه.
۵) رقابتی شدن کسب و کار.
۶) جلوگیری از انتقال سرمایه به خارج از کشور.
۷) جذب سرمایه های خارجی.
۸) افزایش درآمد مردم.
۹) بهترین عامل بازدارنده از تهدیدات دشمنان است.
۱۰) گرفتن اهرم تحریم از دشمن.
۱۱) افزایش سرمایه گذاری در مناطق آزاد و تعامل در ثبات در بازار میشود.
۱۲) عامل بازدارنده حملات فرهنگی دشمن است.
۱۳) ایران الگویی برای مردم دنیا خواهد شد.
امید است که به این توصیه حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، همه، بویژه مسئولین، اهتمام کنند.
عملیات فتح المبین روز دوم فروردین اتفاق افتاد. در غرب شوش واندیمشک که حدود ۲۵۰۰ کیلومتر مربع عرصه عملیاتی بود و ضربه سنگینی با ۲۵۰۰۰ کشته و زخمی و ۱۶۰۰۰ اسیر و صدها تجهیزات جنگی به دست آمده.
سالروز رحلت حضرت زینب(س) که یک زن برای اسلام افتخار آفرید، عقیله بنی هاشم بود. از متن خطبه های حضرت زینب(س) پیداست که قدرت عقلانیت و استدلال بالایی داشت و مزین به ویژگیهای شخصیتی بالا، مظهر عبادت، صبر، حامی و ناجی امام سجاد(ع) از مرگ، پاسدار قیام عاشورا و ایجاد تحول و انقلاب در مردم کوفه و شام که در پایان عمر در شام رحلت فرمودند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *