بعلت رانش جاده نکا به «لایی» مسدود شد

خلاصه خبر : فرماندار نکا گفت: با توجه به بارش شدید باران از چند روز گذشته تاکنون، جاده نکا به هزارجریب و منطقه لایی مسدود شده و تلاش برای بازگشایی مسیر در حال انجام است.

فرماندار نکا اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و وقوع سیلاب در شرق مازندران، ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار گرفت و تمهیدات لازم برای مقابله با بحران اندیشیده شده است.

به گزارش نیکا خبر ، توحیدی‌مقدم بیان کرد: مناطق روستایی ما هم در مناطق بالادست با توجه به بارش برف و شدت بوران با مشکلاتی مواجه هستند و جاده نکا به هزارجریب و لایی به علت رانش مسدود است.

وی با دعوت مردم به آرامش و خویشتن‌داری در این شرایط افزود: همه تلاش ما برای کاهش خطرات احتمالی است و مردم مطمئن باشند که این مهم با قوت در دست انجام است.

فرماندار نکا گفت: با توجه به بارش برف سنگین ورانش در مناطق مختلف جاده هزارجریب از اهالی منطقه تقاضا داریم اگر بیمار یا زنان باردار در منطقه حضور دارند به علت رانش مجدد خواهشمندیم هرچه سریعتر با وجود نیروهای امدادی وخدماتی در مسیر مستقر هستند به شهر بیایند احتمال رانش مجدد ومسدد شدند جاده ها است.


نماینده مقام عالی دولت در شهرستان از شهروندان نکایی خواست از تردد به منطقه هزارجریب جدا خودداری نمایند تا مدیریت لازم، فضایی آرام در ابتدای سال برای همه شهروندان حاکم شود.
نگین

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *