ازهزارجریب نکا خبرهای خوبی نمی رسد !

خلاصه خبر : در اثر رانش جاده درمسیر اصلی لایی در حوالی روستای صفرمیان و نیز مسیر دهستان استخر پشت درحوالی سوچلما راه ارتباطی هزارجریب قطع شد. همچنین راههای فرعی بیش از 32 روستای هزارجریب مسدود می باشد.

متاسفانه بعد از دوروز برف کولاک شدید در روستا های بالا دست از جمله روستا ورپام که طی آخرین تماس رسیده ارتفاع برف به دومتر رسیده.و هیچ راه ارتباطی با این روستا وجود ندارد.و با مشکلات زیادی از جمله قطع برق آب و تلفن مواجه هستند شدت برف به حدی است که چند واحد دامداری و چند دستگاه ساختمان در حال تخریب میباشند.

پس از دو روز؛ارتباط با هزارجریب نکا همچنان قطع است

دو روز پس از بارندگی شدید باران و برف و رانش جاده ها و… علی رغم تلاش راهداران همچنان راه ارتباطی هزارجریب نکا مسدود است.

به گزارش نیکا خبر ، در اثر رانش جاده در مسیر اصلی لایی در حوالی روستای صفرمیان و نیز مسیر دهستان استخر پشت در حوالی سوچلما راه ارتباطی هزارجریب قطع شد. همچنین راههای فرعی بیش از ۳۲ روستای هزارجریب مسدود می باشد.

این درحالیست که در برخی از روستاهای هزارجریب در اثر بارندگی و شکستگی شاخه درختان برق روستاها قطع و در پی آن مراکز مخابرات و آنتن تلفن همراه هم قطع می باشد. همچنین در اثر رانش ها لوله کشی آب بسیاری از روستاها که از طریق چشمه های جنگلی تامین می شد هم قطع شده است.

یکی از اهالی هزارجریب گفت :عاجزانه از مسئولان تقاضای امداد داریم. نیروهای راهداری سعی کردند مسیرهای جاده را بازگشایی کنند اما بدلیل رانش های مجدد و پیاپی و نیز حجم شکستگی جاده در برخی مسیرها ارتباط هزارجریب قطع شده است.

حمزه ای بخشدارهزارجریب که به همراه اعضای شورای بخش از مسیرها بازدید کردند قول بازگشایی مسیر در اسرع وقت را داده است .
وی گفت بدلیل حجم بالای رانش ها و نبود امکانات راهداری به اندازه کافی کار امداد رسانی و بازگشایی به تاخیر افتاده است اما پرسنل راهداری از ابتدای بارندگی در جاده ها بودند و تلاش می کنند. وی افزود با توجه به رانش جاده در صفرمیان مسیرپدافندی استخرپشت، کلارودبار و لایی رودبار به سمت لایی در حال بازگشایی است و با هماهنگی بعمل آمده بیل مکانیکی برای بازگشایی مسیر اصلی صفرمیان- لایی هم در حال ورود به منطقه است.
وی به مردم منطقه اطمینان داد با کمک همه دستگاههای اجرایی مسئولین شهرستانی و نماینده مجلس و… تا پایان سال۹۷ جاده های هزارجریب بازگشایی شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *