فرماندار نکا: درجریان سیل اخیر ،خسارت جانی نداشته ایم ؛مردم مراقب باشند/ ویدئو-عکس

خلاصه خبر : خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشته ایم مردم مراقب باشند در اطراف رودخانه های تردد نداشته باشندو در صورت سفر ضروری به مناطق کوهستانی حتما به تجهیزات ایمنی مجهز باشند بارندگی ادامه دارد

فرماندار نکا :در جریان بارندگی شب گذشته ، سطح آب رودخانه نکا رود بالا آمده ونیروی های امدادی و مدیریت بحران در شهرستان آماده خدمات رسانی هستند .
به گزارش نیکا خبر ،عبدالجواد توحیدی مقدم گفت : بخشی از ابنیه ، تاسیسات ، زمینهای کشاورزی و باغات به زیر اب رفته و بخش هم به تاسیسات گاز برق و پل روستایی خسارت وارد شده است خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشته ایم مردم مراقب باشند در اطراف رودخانه های تردد نداشته باشندو در صورت سفر ضروری به مناطق کوهستانی حتما به تجهیزات ایمنی مجهز باشند بارندگی ادامه دارد و ساکنین اطراف رودخانه ضمن حفظ آرامش ، مراقب باشند.

فرماندار نکا اعلام کرد: با توجه به بارش شدید باران از شب گذشته تاکنون، جاده نکا به هزارجریب و منطقه لایی مسدود شده و تلاش برای بازگشایی مسیر در حال انجام است.

وی  اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش باران و احتمال وقوع سیلاب در شرق مازندران، ستاد مدیریت بحران در آماده‌باش کامل قرار گرفت و تمهیدات لازم برای مقابله با بحران اندیشیده شده است.

وی افزود: بالا آمدن سطح آب رودخانه نکا در وسط شهر نکا، آبگرفتگی در معابر مسکن مهر، آبگرفتگی و روان شدن سیلاب در جاده ساری به نکا، آبگرفتگی مزارع روستایی و زمین فوتبال نکا از جمله مشکلاتی است که در شهر وجود دارد و رفع این مشکلات نیازمند آرامش است.

فرماندار نکا با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری مبنی بر هدایت آب‌های سطحی یادآور شد: در این بخش هماهنگی لازم انجام شده و هدایت آب و سیلاب در محور ساری به نکا و فراهم کردن شرایط عادی برای تردد در دست انجام است.

توحیدی‌مقدم بیان کرد: مناطق روستایی ما هم در مناطق بالادست با توجه به بارش برف و شدت بوران با مشکلاتی مواجه هستند و جاده نکا به هزارجریب و لایی مسدود است.

وی با دعوت مردم به آرامش و خویشتن‌داری در این شرایط افزود: همه تلاش ما برای کاهش خطرات احتمالی است و مردم مطمئن باشند که این مهم با قوت در دست انجام است.

فرماندار نکا گفت: با توجه به بالا آمدن آب رودخانه نکا از شهروندان تقاضا داریم به محل‌های امن رفته و از تردد در حاشیه رودخانه‌ها جلوگیری کنند تا با مدیریت لازم، فضایی آرام در ابتدای سال برای همه شهروندان حاکم شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *