فرماندارنکا:بیانه گام دوم حضرت آقا؛بسیارزیباو بعنوان نقشه راه ترسیم شده است /تصویر

در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان نکا ،فرماندار نکاخطاب به مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان : مدیران تلاش کنند میزبان شایسته‌ای برای مهمانان نوروزی باشیم .
به گزارش نیکا خبر ، آخرین جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات شهدای فرمانداری نکا با حضور معاونین و مدیران دستگاههای اجرایی نهادهای انقلاب برگزار شداز تلاش و کوشش تمامی مدیران در جهت خدمات رسانی یکساله به مردم قدردانی کرد و خدا قوت گفت .
در این جلسه عبدالجواد توحید مقدم خواستار تلاش همه مدیران در جهت ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی در این شهرستان شد .
فرماندار نکابا مروری به سال ۹۷این سال را سالی سخت با شیرینی های فراوان و با تجربیات پربار اعلام داشت و گفت :شیرینی‌های آن دستاوردهای بزرگ نظام و چهل سالگی انقلاب علی‌رغم وجود گردنه های سخت و فراوان ،مردم ما به سلامت از آن عبور کردند.
توحیدی مقدم این موفقیت را مرهون مدیریت درست و همراهی بسیار خوب مردم دانست و در ادامه گفت: حضور مردم مقتدرانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه ۲۲ برگزار شد ، اما صف مرغ، بنزین و نان رعایت نشده است امیدواریم با برنامه جدید در سال آتی بتوانیم اینگونه مشکلات را بر طرف و مدیریت کنیم فساد و مشکلات داشتیم اما بیشتر گزارش آب و نان به مردم ارائه دادیم دشمنان در اینگونه موارد سعی و تلاش فراوان نمودند اما حماقتی که داشتند قوت و ضعف ما را خوب نشناخته اند ملت ما دارای عقبه با تمدن چندین هزار ساله است و همین امر سبب جذب شیعه از سوی ایرانیان شد .
او گفت:بایدبه داشته های خود افتخارکنیم وازظرفیت‌های تمامی گروه ها خصوصاًجوانان پخته استفاده کنیم .
نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: خیلی ها بنا دارند که سال ۹۸ را برای مردم و نظام پیچیده و سخت اعلام کنند بدانید که دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای کشور استفاده کرده است و بیش ازین هم نمی‌تواند بسیاری از تحلیلگران اذهان دارند که سال ۹۸ طی سه ماهه و طی ۶ ماهه بسیاری از مشکلات موجود کشور فروکش خواهد کرد.
او با اشاره به تجربیات حاصله ازسال ۹۷ گفت:سال ۹۸مدیریت ویژه می خواهد .
وی به موضوع انتخابات در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش رو یک همایش ملی ،مانور همبستگی ایران و وحدت و همبستگی ایران در آن متبلور خواهد شد که شهرستان نکا آمادگی کامل دارد در این زمینه از اوخر اردیبشهت و اوئل خرداد بذنیال آماده سازی زیر ساختهای انتخابات خواهیم رفت .
فرماندار نکا به جایگاه شهرستان نکا در کشور اشاره کرد و گفت نگاه خوشنام است اما گم مکان! و این نیاز به کار کردن بیشتر در معرفی هرچه بهتر این شهرستان است در این زمینه همه دستگاه‌ها اهتمام داشته باشند همه کارها را به گردن مجموعه فرمانداری نگذارید.
وی در بخش دیگر از سخنان خود به مدیران توصیه کرد :تلاش کنید چرخه‌های اداره را به صورت خودکار به حرکت در آورید و در مسیردرست ریل قرار دهید
توحیدی مقدم به برپایی نمایشگاه نوروزی در این شهرستان اشاره کرد و گفت : ده ها هزار مهمان داریم همه با تمام توان پای کار حاضر باشند تا میزبان شایسته برای مهمانان نوروزی و هموطنان عزیز مان باشیم .
مقام عالی دولت در نکا در بخش پایانی سخنان خود گریزی هم به بیانات حضرت آقا زد وگفت ،بیانیه آقا درست تنظیم شده است و نقشه راهی بسیار زیباست باید برای اجرایی شدن ان برنامه تدوین شود بیانیه آقا جامعیت دارد نگاه به آینده دارند و مخاطبین آن هم اکثرا آحاد مردم خصوصاً جوانان هستند.
وی در پایان به مدیران تاکیدکرد در خصوص جذب اعتبارات استانی از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نباشند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *