پایگاه امدادی شهیدلطیفی،سالانه ۲۰۰ حادثه را امدادرسانی می کند

رئیس جمعیت هلال احمر نکا اعلام کرد :پایگاه امداد جاده ای شهیدان لطیفی جمعیت هلال احمر نکا با هدف امدادرسانی به حوادث جاده ای و صنعتی، در اسفندماه سال ۹۵ با خرید و ساخت زمینی به متراژ ۷۰۰ متر مربع و ساختمانی با متراژ ۲۵۰ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۶/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال توسط خیر و داوطلب گرانقدر این جمعیت، مهندس سید مجید لطیفی در مجاورت شهرک صنعتی شماره ۱ تهبه و احداث گردید.


به گزارش نیکا خبر ، عباسپور رئیس جمعیت هلال احمر نکا اعلام کرد :این پایگاه مجهز به یکدستگاه آمبولانس و یکدستگاه خودروی ست نجات می باشد. روزانه ۵ نجات گر و امدادگر در کشیکهای شبانه روزیو بیتوته در پایگاه مذکور خدمت رسان هموطنان عزیز می باشند و محدوده امدادرسانی تیم امدادی از شهرک شهید عباسپور نکا تا ابتدای بهشهر و بخش هزارجریب و جاده ساحلی شهریست نکا می باشد.

وی خاطر نشان کرد :نیروهای امدادی مستقر در این پایگاه سالانه به طور متوسط حدود ۲۰۰ حادثه را امدادرسانی می نمایند.
عباسپور ضمن قدردانی از این خیر محترم مهندس لطیفی گفت :روز گذشته بر سردرب پایگاه امداد جاده ای شهیدان لطیفی با مشارکت جناب لطیفی خیر و داوطلب گرانقدر شعبه نکا ، تابلوی زیبایی نصب شد که ارزش ان مبلغ ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه شده است .


نیکا خبر : با سپاس ویژه از این خیر بزرگوار، انشاالله دعای خیر تمامی اعضای هلال احمر به خصوص نجاتگران و امدادگران پرتلاش بدرقه راه ایشان باشد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *