توصیه های رئیس آب و فاضلاب روستایی نکا

خلاصه خبر : الیاس صحراگرد تاکید کرد: به دلیل محدودیت منابع تامین آب شرب ، ظرفیت خطوط انتقال و افزایش مصرف آب در این ایام و به منظور پیشگیری از کمبود یا قطع آب منازل مسکونی ساکنین روستا ضروری است

مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نکا در خصوص صرفه جویی در مصرف آب در ماه پایانی سال به مصرف کنندگان توصیه هایی دارد .
به گزارش نیکاخبر: رئیس آب و فاضلاب روستایی شهرستان نکا، در گفتگوی اختصاصی خود با این پایگاه خبری ضمن عرض تبریک تهنیت به مناسبت نزدیک شدن به ایام سال نو و آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، و ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری همه جانبه مسئولین و زحمت کشان واهالی محترم روستاها شهرستان درآستانه سال نو به دلیل شرایط ویژه و اوج مصرف آب در پایان سال ، نسبت به صرفه جویی و مدیریت مصرف تک تک افرادخانواده نسبت به این موهبت الهی یاد آور شد روستائیان محترم نسبت به صرفه جویی و مصرف بهنیه آب اهتمام داشته باشند .

الیاس صحراگرد تاکید کرد: به دلیل محدودیت منابع تامین آب شرب ، ظرفیت خطوط انتقال و افزایش مصرف آب در این ایام و به منظور پیشگیری از کمبود یا قطع آب منازل مسکونی ساکنین روستا ضروری است با مدیریت مصرف در روزهای پایانی سال نسبت به صرفه جویی و رعایت اصول لازم در نظافت و بهداشت منازل با صرفه جویی و عدم موکول کردن کارها به ایام پایان سال مشکلات را به حداقل رسانند. . وی ضمن تشکر از همکاری همه جانبه روستاییان عزیز بیان نمودند گسترش فرهنگ صرفه جویی و رعایت آن ضرورت امروزو فردای ماست و راهی برای بقای زندگی سالم و نسل آینده است و حفظ منابع آبی که جزو ثروت همگانیست به عهده همه مردم جامعه است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *