شهرداری نکا مقام برتر در ترویج فرهنگ نماز در مازندران/تصویر

شهرستان نکا در ترویج فرهنگ نماز بین شهرداریها؛ فرمانداریها و دهیاریهای استان خوش درخشید
به گزارش نیکا خبر ، استاندار مازندران در مراسم تجلیل از فرمانداری ها و شهرداری های برتر استان در حوزه اقامه نماز در نشست سراسری روسا و دبیران شورای اقامه نماز و ائمه جماعات فرمانداری ها و شهرداری های استان گفت : اقامه نماز در ادارات موجب همدلی و تقویت روحیه مسوولیت پذیری و مرمداری است
حسین زادگان گفت :باید از همه توانمندی ها و ظرفیت ها بخصوص سمن ها برای ترویج اقامه نماز بهره گیری کرد.
احمد حسین زادگان در نشست سراسری روسا و دبیران شورای اقامه نماز و ائمه جماعات فرمانداری ها و شهرداری های استان خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه و با ادیان نوظهور به دنبال هجمه سنگین فرهنگی است و نماز یک سد محکم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

مقام عالی دولت در مازندران ضمن قدردانی از همه فعالان و تلاشگران حوزه اقامه نماز در فضای جامعه و دستگاه ها و ادارات، گفت: باید با استفاده از ظرفیت بانوان، سمن های ویژه ای برای اقامه و ترویج نماز ایجاد شود.

وی با بیان این که باید از همه دیدگاه ها و تجربیات برای ترویج نماز بهره گیری شود، تاکید کرد: اقدامات و برنامه های مثبتی که در استان های دیگر برای ترویج نماز و اقامه آن پیاده شده است، در قالب یک برنامه عملیاتی تدوین شود.

در آغاز این نشست حسن خیریانپور، معاون استاندار و رئیس شورای فرهنگی استانداری، مرتضی ناصحی، مدیر کل اداری مالی و رئیس شورای اقامه نماز استانداری و حجت الاسلام ابراهیمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان به ارایه برنامه ها و اقدامات خود در حوزه ترویج و اقامه نماز پرداختند.

گفتنی است در این روز با حضور احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران؛ فرمانداری ها و شهرداری های برتر استان در حوزه اقامه نماز با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شدند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *