گام برداشتن درمسیر شهدا عبادت است/ تصویر

خلاصه خبر : سرهنگ شعبانی تصریح داد : منزل شهید و قبور شهدا جز اماکن متبرک به عطرشهدا است . اگرمیخواهیم کشور به تمدن اسلامی برسد باید در مسیر شهدا گام برداریم .

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا در حاشیه دیار از خانواده معظم شهدا خاطر نشان کرد : دیدار با خانواده شهدا جزئی از عبادت است که در احتساب عمر انسان قرار نمی گیرد.
به گزارش نیکا خبر ، سرهنگ_مجید_شعبانی در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم بیان کرد:رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا را کمتر از شهادت ندانسته اند از این رو باید این کلام رهبری را به نسل های آینده و به دهه های چهارم و پنجم انقلاب منتقل کنیم.
سرهنگ شعبانی تصریح داد : منزل شهید و قبور شهدا جز اماکن متبرک به عطرشهدا است . اگرمیخواهیم کشور به تمدن اسلامی برسد باید در مسیر شهدا گام برداریم .
شایان ذکر است روز گذشته فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا به اتفاق پایوران کادر و سربازان این مجموعه ضمن برگزاری پیاده روی از گلزار شهدای روستای شهاب الدین تا روستای طوسکلا و حضور در کنار تربت شهدای این روستا و سردار طوسی به مقام شامخ آنها ادای احترام نمودند .
این برنامه در راستای فعالیت فرهنگی در جهت اذن از ساحت مقدس شهدا در برپایی برنامه بزرگ شهرستانی که همان “یادواره شهدای شهرستان با محوریت سردار ملی سردار طوسی که در ۱۸ فروردین ماه سال آینده قراره در مصلای امام خمینی این شهرستان با سخنرانی یکی ازسرداران ارشد سپاه و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار شود” انجام گرفته است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *