سه هکتارازبخش معادن سیمان مازندران احیا و نهال کاری شد+تصویر

خلاصه خبر : مدیرعامل سیمان مازندران نیز درحاشیه آئین احیای محدوده برداشت شده از ذخایر معدنی گفت : سیمان مازندران در راستای اهداف قانونی ومسئولیت اجتماعی 109 هکتارازاراضی منابع طبیعی که از این میزان 66 هکتار را مورد بهره برداری معدنی قرارداده ه است .

دیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری در حاشیه غرص نهال در سیما ن مازندران گفت : امسال وجه تمایز برنامه های هفته درختکاری اهمیت به داشت و نگهداری نهال تا به ثمر رسیدن آن است که به این موضوع همواره تاکید می گردد.

سید محسن موسوی تاکامی گفت : نهالی که می کاریم باید به سرانجام آن هم بی اندیشیم که آیا سبز می شود یا نه و چگونه باید از آن مراقبت کرد .

مدیرعامل سیمان مازندران نیز درحاشیه آئین احیای محدوده برداشت شده از ذخایر معدنی گفت : سیمان مازندران در راستای اهداف قانونی ومسئولیت اجتماعی ۱۰۹ هکتار از اراضی منابع طبیعی که از این میزان ۶۶ هکتار را مورد بهره برداری معدنی قرارداده است .

اصل روستا گفت : طی دو سال گذشته ۸ هکتار آن را احیا و اقدام به نهال کاری کرده و به منابع طبیعی برگرداند و تا سال ۱۴۰۰ بیش از ده هکتار از اراضی معدنی را نیز احیا و نهال کاری خواهد نمود .
شایان ذکر است امروز در سه هکتار از اراضی معدنی با کاشت ده هزار اصله نهال از نوع گونه های بومی و محلی نهال کاری شده است .

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *