تصویب انتقال آب دریای خزربه سمنان درمجلس کذب محض است.

خلاصه خبر : دکتر ادیانی افزود ازاینکه درخبر آمده با آرای 81 درصد نمایندگان انتقال آب دریای خزر به سمنان به تصویب مجلس رسیده کذب محض است؛ چونکه اصلا مجلس چنین دستور و مصوبه ای نداشته است.

این نماینده مجلس وعضو کمیسیون انرژی مجلس ادعای تصویب انتقال آب دریای خزر به سمنان در مجلس را یک دروغ دانسته و آنرا کاملا تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در پی انتشار خبر تصویب انتقال آب دریای خزر به سمنان به نقل ازنماینده سمنان، دکتر سید علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر ، سوادکوه، سوادکوه شمالی ، سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی انتشار این خبر کذب به نقل از آقای همتی نماینده سمنان را اشتباه یا یک شیطنت رسانه ای دانست و تصریح کرد درتماس با همکارمان آقای همتی ایشان این خبر را کاملا تکذیب کردند .

دکتر ادیانی افزود ازاینکه درخبر آمده با آرای ۸۱ درصد نمایندگان انتقال آب دریای خزر به سمنان به تصویب مجلس رسیده کذب محض است؛ چونکه اصلا مجلس چنین دستور و مصوبه ای نداشته است.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. از نگاه متخصصان حوزه اب و هوا، انتقال آب دریاچه خزر به استان سمنان در آینده ای نه چندان دور، استان مازندران را با فاجعه زیست محیطی وحشتناکی روبرو خواهد نمود. متاسفانه تصمیم گیری در این حوزه های حساس به دست افراد ناشی و ناکارآمد سپرده شده و بدیهی است که اگر مقاومتی از طرف مردم و نمایندگان استان های شمالی صورت نگیرد شاهد تبعات منفی زیست محیطی و فاجعه دریاچه ارومیه در این استان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *