در طرح مازندران پاک ؛حاشیه جاده میاندرود به نکا پاکسازی شد/تصویر

زباله یکی از مشکلات و بحران‌های استان مازندران و گریبان‌گیر شهرهای و روستاهای مختلف این استان است و تلاش برای رفع معضلات زباله از برنامه‌های مهمی است که در سطح استان در دست انجام است.
طرح مازندران پاک تلاش دارد تا با پاکسازی جاده‌ها و ورودی و خروجی شهرها و روستاها از زباله، فضای مناسبی برای ورود مهمانان نوروزی ایجاد کرده و افراد با ورود به این استان سرسبز و خیال‌انگیز؛ خاطره‌ای خوب از مازندران به همراه داشته باشند.
در طرح مازندران پاک ؛با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست شهرداری نکا ادارات تابعه حاشیه جاده میاندرود به نکا (مقابل شهرک شهید عباسپور نیروگاه شهید سلیمی ) پاکسازی شد
در طرح استقبال از بهار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و با همکاری شهرداری نکا اداره حفاظت از محیط زیست نکاجاده میاندرود به نکا پاکسازی شد .
فرماندار نکا در حاشه اجرای این طرح گفت: با تلاش‌های انجام شده اکنون در نکا مرکز دفن سالم داریم و کمترین آلودگی در این بخش وجود دارد و مشکلی در حوزه زباله و جمع‌آوری نداریم.
فرماندار نکا در این مراسم ویژه تلاش برای ایجاد پاکیزگی و رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از انباشت زباله را از نکات مهم اعلام کرد.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم گفت: تلاش برای داشتن شهر و شهرستانی پاک و عاری از زباله از دغدغه‌های جدی ماست و در این بخش در مناسبت‌ها، همایش و جلسات مختلف این مهم اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده اکنون در نکا مرکز دفن سالم داریم و کمترین الودگی در این بخش وجود دارد و مشکلی در حوزه زباله و جمع‌آوری نداریم.

شهردار نکا نیز افزود: مشکلی در مرکز دفن زباله شهری نکا نداریم و بهسازی مناسب در این بخش انجام شده است و این مرکز دفن شهرداری نکا از مراکز موفق استان مازندران است.

سیدمهدی احمدی با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ اضافه کرد: طرح تفکیک زباله نیازمند مشارکتمردمی است و این طرح در سال اغینده در نکا اجرایی می‌شود.

در این طرح، مسئولان استانی و شهرستانی به طور نمادین به جمع‌آوری زباله از سطح جاده‌ها و معابر شهری پرداخته و با کمک نیروهای خدمات شهرداری نکا و شوراهای روستاها زباله‌ها را جمع‌اوری کردند.

مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران به عنوان نماینده استاندار مازندران با حضور در شهرستان نکا، طرح مازندران پاک برای پاک‌سازی استان از زباله را در شهرستان نکا اجرایی کرد.

 

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شهروند شرق نکا- سی متری در گفت:

    سلام کار قشنگی بود ای کاش کارگروهی هم برای جمع اوری سگ های ولگرد داخل شهر با توجه به عید نوروز و دید و بازدیدها که نزدیکه فکری شود و در اسرع وقت بصورت ضربتی جمع اوری شوند…….
    اقای فرماندار هم اگر گشتی داخل کوچه و پس کوچه های شهر بزنه و وضعیت اسفالت و چاله ها را ببینه بد نیست ….

  2. کار پسندیده ای بود ای کاش تو این مسیر درخت کاری هم بشه و از نهال ها مراقبت بشه تا سالیان بعد درختان تنومندی تو مسیر داشته باشیم مثل ۱۵ ورودی غربی گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *