۱۴هزار مازندرانی بعنوان خامیارحرم رضوی نام نویسی نمودند/تصویر

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در جمع مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در سراسر استان مازندران خبر داد : ۱۴هزار مازندرانی بعنوان خامیار حرم رضوی نام نویسی نمودند .
به گزارش نیکا خبر ، محمد اسماعیل امامزاده امروز در نشست مسئولان نمایندگی آستان قدس رضوی شهرهای مازندران که با هدف ارزیابی برنامه های سال ۹۷ و نیز تدوین و تصویب برنامه های سال ۹۸ در نیروگاه شهید سلیمی نکا گردهم آمده بودند،از ثبت نام ۱۴هزار مازندرانی بعنوان خامیار حرم رضوی نام نویسی خبر داد .
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر از خامیاران دوره های مختلف آموزشی خادمیاری را طی نمودند و و بیش از ۷ هزار نفر از آنها فعالیت شفیت خدمت شان در حرم رضوی تائید شده است .
امامزاده با اشاره به خدمت رسانی اجام شده از سوی آستان قدس رضوی در راستای محرومیت زدایی در استان تصریح داد : با همت دفاتر نمایندگی سراسر استان ۲۹ هزار نفر کمک های اهدایی اعم از سبد کالا، نقدی ، درمانی ، جهیزیه ، تعمیر و ساخت مسکن محرومین دریافت نمودند .
مدیر آستان قدس رضوی در مازندران بیان کرد: فرصتی مناسب برای همه دلدادگان به علی ابن موسی الرضا ست تا انانی که دغدغه محرومیت زدایی دارند بتوانند به مردم مناطق محروم خدمت نمایند و در سال ۹۸ ۸۵۰ کانون محلی و تخصصی در مازندران فعالیت خود را آغاز نمود.
وی با اشاره به اینکه ایجاد شبکه سازمانی خادمیاری در سال ۹۷به پایان یافته است تصریح داد : سال آینده سال عمل و انجام عملیات خدمت رسانی خواهد بود .

 

 

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *