بر پایی ایستگاه نقاشی در دل طبیعت / تصویر

خلاصه خبر : در این روز و در برنامه با نشاط و مفرح ،دانش آموزان نقاشی کشیدند و سرود خواندند و توسط کارشناسان منابع طبیعی و ابخیز داری شهرستان آموختند که باید از سرمایه ملی بدرستی محافظت کرد .

در یک روز آفتابی در فصل زمستان جمعی از دانش آموزان در مقاطع مختلف ، در منطقه پارک جنگلی قرمرض نکا اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی نمودند
این برنامه با همکاری اداره منابع طبیعهی و ابخیز داری و اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا با هدف آشنایی دانش آموزان با مواهب الهی و نیز چگونگی صیانت و حفاظت از آن برگزار شد .


در این روز و در برنامه با نشاط و مفرح ،دانش آموزان نقاشی کشیدند و سرود خواندند و توسط کارشناسان منابع طبیعی و ابخیز داری شهرستان آموختند که باید از سرمایه ملی بدرستی محافظت کرد .


نوری از مریبان هنرستانهای شهرستان نکا در این باره گفت : دانش آموزان در این طرح یاد خواهند گرفت که این سرمایه ملی متعلق به تنها این نسل نیست بلکه به همه موجودات تعلق دارد برای نسلهای آینده باید به خوبی از آن حفاظت کنیم جنگل امانتی است در دستان ما که باید به نسلهای بعدی تحویل داده شود .

زارع کارشناس منابع طبیعی نیز در این باره گفت: دانش آ»وزانی که در این طرح مشارکت نمودندو بتوانند اثار در خور توجه در موضوع جنگل و منابع طبیعی ارائه نمایند به شایستگی در جشنواره ها تجلیل خواهند شد.
نتیجه: همه باید در حفاظت از منابع طبیعی کوشا باشیم /

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *